Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik het als straf
Lekker
Pardon.Ik haat mijn brein
Als die posts zo onder elkaar staan lijkt het wel alsof @Gast 174776 de bratty sub van @bodybuilding.nl is....
Niet de andere leden zo aanspreken

je weet het hier nooit.....Ik haat mijn brein
Als die posts zo onder elkaar staan lijkt het wel alsof @Gast 174776 de bratty sub van @bodybuilding.nl is....
1 van die drie meiden is @Sanca Saxon wie zijn de andere twee?6 heb ik er, 3 mannen en 3 vrouwen. Zoek ze allemaal.
Nee sanca is mijn grote beer. Nog 1 man en 3 vrouwen dus.1 van die drie meiden is @Sanca Saxon wie zijn de andere twee?
3 vrouwen.... Volgens mij posten er maar zes ofzo. Indrukwekkende score, wellicht in Tinder en badoo topic even de andere dbb'ers van advies voorzien6 heb ik er, 3 mannen en 3 vrouwen. Zoek ze allemaal.
Op het forum is het makkelijk om ze te lokken.3 vrouwen.... Volgens mij posten er maar zes ofzo. Indrukwekkende score, wellicht in Tinder en badoo topic even de andere dbb'ers van advies voorzien
Zo tegengevallen?Review vd truffel mayo kan ik wel geven op voorhand ik geen ban/punt krijg!
Mijn smaakpupillen zijn al niet erg kritisch, maar vind hem een magere voldoende op dit moment. Wellicht dat ie lekkerder combineert met friet, maar op aardappels/kip is het de moeite niet waard.
Vindt zowel de knoflook als de truffel echt wel goed te nassen voor een zero variant hoorMijn smaakpupillen zijn al niet erg kritisch, maar vind hem een magere voldoende op dit moment. Wellicht dat ie lekkerder combineert met friet, maar op aardappels/kip is het de moeite niet waard.
Hij is iig niet zo goor als zero knoflook saus, want dat is gewoon een rioolput smaak.