- Waardering
- 3.185
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Voor Sanca is dat amper één portieIk hou ook van fruit, er gaat bij mij ook op hoge carb dagen rond de 400 gram fruit in.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor Sanca is dat amper één portieIk hou ook van fruit, er gaat bij mij ook op hoge carb dagen rond de 400 gram fruit in.

Zijn vaak maar kleine bakkies...Pokebowls en healthy wok.... als je hier je 6-pack kwijtraakt heb je aardig wat gerechtjes nodig 🤣
Klopt valt ook mee 600 calorieën, doe dit normaal nooit maar een beetje drukke planning vanavond. Cola zero kan er altijd inZijn vaak maar kleine bakkies...Pokebowls en healthy wok.... als je hier je 6-pack kwijtraakt heb je aardig wat gerechtjes nodig 🤣
Dan is t eerder "daar gaat mijn bankrekening" 🙄
He... maar wel cola zero he 😉
Onzin, eazie is een van de gezondste chains. Ze vermelden zelfs de voedingswaarde op hun website.. dat is nergens
Dus van een ongezonde maaltijd gaat je sixpack weg ofwat?
Zeker weten of denk je dat iemand in een bulk oprecht alleen mac donalds eten.Dus van een ongezonde maaltijd gaat je sixpack weg ofwat?
Volgens mij begrijp je me niet, maar goed, laten we het topic schoon houdenZeker weten of denk je dat iemand in een bulk oprecht alleen mac donalds eten.
Alles draait om kcal voor conditionering als jij alleen maar pokemon bowls eet en in een kcal overschot zit word je dik.
Eet jij uitsluitend alleen mac donalds en blijf je in een kcal tekort word je shredded.
Dat laatste hoeft niet. Als je insuline hoog blijft zal je geen vet verbranden en dan val je misschien wel af maar wordt niet shredded.Zeker weten of denk je dat iemand in een bulk oprecht alleen mac donalds eten.
Alles draait om kcal voor conditionering als jij alleen maar pokemon bowls eet en in een kcal overschot zit word je dik.
Eet jij uitsluitend alleen mac donalds en blijf je in een kcal tekort word je shredded.
Maar als je dan afvalt, wat val je dan af als het geen vet is?Dat laatste hoeft niet. Als je insuline hoog blijft zal je geen vet verbranden en dan val je misschien wel af maar wordt niet shredded.
Dan ben je stilletjes aan je energie ergens in aan het steken en niet in herstel van je spieren.
Was ook maar sarcastisch bedoeld hihiOnzin, eazie is een van de gezondste chains. Ze vermelden zelfs de voedingswaarde op hun website.. dat is nergens
Ze vermelden zelfs de voedingswaarde op hun website.. dat is nergens
Hoe voel je je nu op dit dieet?