MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20250226_212122.jpg
kan jij zo nog slapen met 150mg caffeine in je mik?🤣

Gisteren door tijdgebrek wat in de oven geschoven, maar damn wat lekker. Ik had fishcuisine Italiaanse style met tomaat en mozzarella van iglo. En om aan mijn groente te komen een zak roerbakgroenten Italiaanse style er bij gegeten. Een bedje van roergebakken groente in redelijk wat olijfolie want er zit amper vet in de fishcuisine. En daar boven op de fishcuisine. Dit ga ik vaker eten. Beetje jammer alleen van de hoeveelheid zout maar af en toe mag ik best over de 6 gram heen gaan op een trainingdag.

20250226_153834.jpg

494 kcal. 28g kh's 46g eiwit 19g vet

Ik ga de volgende keer met iets minder groente doen en de fishcuisine in de ovenschaal door elkaar hutselen en dan pasta er bij qua smaak lijkt me dat perfect bij elkaar passen en dan wat minder groente 200gram of zo.

Ik ga de volgende keer met iets minder groente doen en de fishcuisine in de ovenschaal door elkaar hutselen en dan pasta er bij qua smaak lijkt me dat perfect bij elkaar passen en dan wat minder groente 200gram of zo.
Dit is inderdaad meer dan prima te doen, ook vaker gedaan als ik weinig zin had om te koken. Wat pasta koken en bak in de oven schuiven

Deez nuts (tussendoortjes op het werk)

1000062002.jpg

Terug
Naar boven