RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.288
Met dat papsel kan ik een muur metselen@RookworstXL wat is er zo grappig aan mijn rijstepap met whey en witte monster? Meneertje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met dat papsel kan ik een muur metselen@RookworstXL wat is er zo grappig aan mijn rijstepap met whey en witte monster? Meneertje.
Ik zal je moeder met mijn papje aan de muur metsellen schavuit.
Kipfilet op 70°C is niet te rammen. Droge bende.Kerntemperatuur kip moet toch stukje hoger ivm salmonella?
kan jij zo nog slapen met 150mg caffeine in je mik?🤣
Plus een tablet van 250mg ho ho wel alles mee nemen.kan jij zo nog slapen met 150mg caffeine in je mik?🤣
hahaha strijder, cafeïne is bang van jouPlus een tablet van 250mg ho ho wel alles mee nemen.
Maar ga zo met een uur ongeveer nog weg om te trainen dus komt wel goed.
Scherp

Als ie daar droger van wordt weet ik wel wat ik belangrijker vindKerntemperatuur kip moet toch stukje hoger ivm salmonella?

Dit is inderdaad meer dan prima te doen, ook vaker gedaan als ik weinig zin had om te koken. Wat pasta koken en bak in de oven schuivenIk ga de volgende keer met iets minder groente doen en de fishcuisine in de ovenschaal door elkaar hutselen en dan pasta er bij qua smaak lijkt me dat perfect bij elkaar passen en dan wat minder groente 200gram of zo.
Tussendoortje?
Zo weinig?
Tussendoortje?
voor op werk* en ben de kwark vergeten. Totaal 2109 kcal, en de andere 1900 eet ik in de avond🙂