XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

@AK Of zo rijstepap met whey er door
Net genoeg water dat het pap is. Schept lekker snel weg. Volgens mijn vriendin smaakt het naar niks/poeder. En ze vind het vies. Wat ik vrij raar vind aangezien ze het nergens naar vind smaken.
20250309_132202.jpg
Alsof je het over de duivel hebt. Net een nieuwe lading.
20250313_142014.jpg

@AK Of zo rijstepap met whey er door
Net genoeg water dat het pap is. Schept lekker snel weg. Volgens mijn vriendin smaakt het naar niks/poeder. En ze vind het vies. Wat ik vrij raar vind aangezien ze het nergens naar vind smaken.
20250309_132202.jpg
Dit ziet er niet uit had beter van een marinier verwacht

Alsof je het over de duivel hebt. Net een nieuwe lading.
20250313_142014.jpg
Als je de volgende keer naar een meet komt neem ik paar emmers voor je mee. Kennis van me maakt dat en bij elke productie moet er een rond getal komen en word er vaak 50kg+ weggegooid. Heb inmiddels 10 emmers van 10L thuis van dat spul 😂

Als je de volgende keer naar een meet komt neem ik paar emmers voor je mee. Kennis van me maakt dat en bij elke productie moet er een rond getal komen en word er vaak 50kg+ weggegooid. Heb inmiddels 10 emmers van 10L thuis van dat spul 😂
Eet momenteel 200 gram rijstepap per dag. Dus dat is wel welkom ja.

Warmen mensen dit op?😨
Ik gooi het altijd koud in het bakje erbij haha
Dat zou idd ook wel eens kunnen, maar ik vind die geur die ervan af komt zo intens.
Ik eet nu ook koolvis ipv kip, maar men o men niemand word er blij van als ze mij zien met de bakjes.

Terug
Naar boven