Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Dat zou idd ook wel eens kunnen, maar ik vind die geur die ervan af komt zo intens.
Ik eet nu ook koolvis ipv kip, maar men o men niemand word er blij van als ze mij zien met de bakjes.
Hahahaha mijn collega’s hadden ook een hekel aan mijn witvis-fase😂 die komt binnenkort weer dus zal wat knijpers neerleggen op werk👍🏼

Hahahaha mijn collega’s hadden ook een hekel aan mijn witvis-fase😂 die komt binnenkort weer dus zal wat knijpers neerleggen op werk👍🏼
Ik heb eens op het werk garnalen jn de magnetron opgewarmd die over de datum waren. Spontane ontruimingsoefening was dat. Wel lekker rustig op kantoor.

7C8jIQG.jpg

Kroepoek met nasi :) (en ei, spitskool)
fKwq4jL.jpg

Laatst bewerkt:
Dan heb je het nog niet gelezen denk ik. Heb je weleens een DISC-test gedaan? Daar gaat het over. Iedereen is een mix van en bij veel mensen zijn twee kleuren dominant. De DISC-test wordt wereldwijd heel veel gebruikt en geeft veel inzicht (en zelfkennis).
Het klopt wel dat er geen wetenschappelijke basis is. Andere persoonlijkheidstesten zijn wellicht beter en professioneler, maar het is een goed geschreven boek.
Klopt, niet gelezen. Maar dat wil ik nog wel eens doen. Mijn bezwaar is meestal dat mensen niet iets 'zijn', maar dat ze zich vaak verrassend kunnen ontplooien of aanpassen bij een bijzondere situatie, of als er plotseling een leidinggevende of familielid wegvalt.

Klopt, niet gelezen. Maar dat wil ik nog wel eens doen. Mijn bezwaar is meestal dat mensen niet iets 'zijn', maar dat ze zich vaak verrassend kunnen ontplooien of aanpassen bij een bijzondere situatie, of als er plotseling een leidinggevende of familielid wegvalt.
DISC testen neem je ook verschillend af. Eentje zonder tijdslimiet en eentje met. Dan zie je het verschil tussen ontspannen en in stress level high. Ik ga dan op oorlogspad en ben ik voornamelijk rood. En je bent flexibel genoeg om DISC profielen situationeel toe te passen. Dat heet meer rolgebonde DISC profiel. Vooral handig bij projectteam samenstellingen.

Popper komt denk ik overal wel voorbij. Volgens mij heb ik z'n falsificatietheorie zelfs op de middelbare school uitgelegd gekregen, met het voorbeeld van 'alle zwanen zijn wit'
Het argument van Popper is geen theorie maar een criterium, maar dat is weer een andere kwestie.

Bao pulled chicken gemaakt.
20250314_104709.jpg

Kip gebakken en daarna wat piri piri (peri peri?:roflol:) erdoor geknald en 90 mins op 64°C sous vide gegaard. Ondertussen een bbq sausje gemaakt van ketchup, ketjap, sojasaus, worcester, honing, zout, witte peper, sambal, msg, paprika poeder zoet en natuurlijk paprika poeder gerookt.
20250314_104746.jpg

20250314_120603.jpg

20250314_121739.jpg

20250314_122350.jpg

20250314_122220.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven