Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe staat het eigenlijk met je shape? Je cut was je toch al enkele maanden gestopt?
Ja klopt, cut is een aantal maanden geleden omgezet naar een leanbulk. Inmiddels ruim 10kg erbij gepakt, nog steeds abs die zichtbaar zijn maar ik ben erg voorzichtig en loop steeds te kijken en te voelen of ik niet te dik word.

Shape pics volgen nog. Ik denk dat ik een nieuw logje ga bouwen, maar ben zelf eigenlijk meer met trainen bezig en alles daaromheen ipv dbb loggen haha.

Verder kan ik eindelijk vol mijn benen trainen dankzij de steunzolen die ik sinds eind vorig jaar heb. Totaal geen last meer van mijn knie, heel af en toe een klein mini pijntje maar ach dat hou je toch. Heb vorig jaar compleet geen progressie kunnen maken op de benen en ben blij dat die dus heerlijk gegroeid zijn.

Ik lees jouw log ook grote vriend, monstershape heb je, respect daarvoor.

Succes met het behalen van je doel!

Ja klopt, cut is een aantal maanden geleden omgezet naar een leanbulk. Inmiddels ruim 10kg erbij gepakt, nog steeds abs die zichtbaar zijn maar ik ben erg voorzichtig en loop steeds te kijken en te voelen of ik niet te dik word.

Shape pics volgen nog. Ik denk dat ik een nieuw logje ga bouwen, maar ben zelf eigenlijk meer met trainen bezig en alles daaromheen ipv dbb loggen haha.

Verder kan ik eindelijk vol mijn benen trainen dankzij de steunzolen die ik sinds eind vorig jaar heb. Totaal geen last meer van mijn knie, heel af en toe een klein mini pijntje maar ach dat hou je toch. Heb vorig jaar compleet geen progressie kunnen maken op de benen en ben blij dat die dus heerlijk gegroeid zijn.

Ik lees jouw log ook grote vriend, monstershape heb je, respect daarvoor.

Succes met het behalen van je doel!
Heb je toevallig nog foto’s van einde cut? Ben wel benieuwd

Heb je toevallig nog foto’s van einde cut? Ben wel benieuwd
Dit was toch wel einde cut, ik wilde eigenlijk nog een paar weken doorgaan toen, (1800kcals per dag en woog 83.5kg en kwam van 97.8kg)
Maar ik kreeg toen een aanbod van een coach om 8 weken gratis te worden gecoached, samen met hem besloten om toch maar een leanbulk te starten.

Beetje rottige foto dit, ik moet thuis even wat fixen zodat ik betere foto's kan maken. Momenteel zie ik er nog behoorlijk hetzelfde uit alleen dan 10kg zwaarder.
IMG_20241122_073253_edit_4234883959467333.jpg

1000064334.jpg
1000064340.jpg

Gisterenavond ook nog eens spare ribs met friet gegeten maar geen foto's gemaakt 🙄

Eigenlijk heb ik meer zin in deze:

1000064274.jpg

Maar het vrouwtje is ongerust als ik alleen fruit en groenten eet.

1000064175.jpg

IMG_2468.jpeg

Bij men ouders eten voor mijn geen friet maar w rijst wokgroenten en ossenhaas puntjes
Ik zou (vooral in een bulk) met deze situaties anders omgaan en gewoon mee eten met beleid. Indien je bang bent teveel kcal te eten kon je de meals vooraf verkleinen en zelfs dag ervoor ook zodat je een buffer hebt. In een bulk is er wekelijks ruimte voor een meal zonder tracking gedoe, doe je dit niet dan bouw je stiekem toch een verstoorde relatie met voeding, bovendien voor het sociale aspect is keer “mee eten” erg positief.

1000063985.jpg

Cherry tomaatjes, hüttenkäse, peper, zout, knoflookpoeder en Chili vlokken.
Wrap met kipjes van mm is al op 😋

Ik zou (vooral in een bulk) met deze situaties anders omgaan en gewoon mee eten met beleid. Indien je bang bent teveel kcal te eten kon je de meals vooraf verkleinen en zelfs dag ervoor ook zodat je een buffer hebt. In een bulk is er wekelijks ruimte voor een meal zonder tracking gedoe, doe je dit niet dan bouw je stiekem toch een verstoorde relatie met voeding, bovendien voor het sociale aspect is keer “mee eten” erg positief.
mijn ouders hebben er totaal geen probleem mee, die weten juist dat ik heel erg met voeding bezig ben. Ik eet ook geen gebak of taart nooit, hier houden ze ook rekening mee met verjaardagen. (Familie) Ik ben een beetje autistisch denk ik 😊

Laatst bewerkt:
mijn ouders hebben er totaal geen probleem mee, die weten juist dat ik heel erg met voeding bezig ben. Ik eet ook geen gebak of taart nooit, hier houden ze ook rekening mee met verjaardagen. (Familie) Ik ben een beetje autistisch denk ik 😊
Als je maar niet je bakje mee neemt als we een sessie samen doen, dat word steak/hamburgers vreten tot je buikpijn hebt 🫃🏻

Terug
Naar boven