- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Kipdij valt toch wel mee?Vind persoonlijk vettig vlees echt niet lekker, kipdij en bijv spek ga ik van over m'n nek
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kipdij valt toch wel mee?Vind persoonlijk vettig vlees echt niet lekker, kipdij en bijv spek ga ik van over m'n nek
Als je kippendij al vettig vindt dan heb je wellicht andere uitdagingen.Vind persoonlijk vettig vlees echt niet lekker, kipdij en bijv spek ga ik van over m'n nek
Je bent zelf vet.Als je kippendij al vettig vindt dan heb je wellicht andere uitdagingen.
Je kan me niet wijs maken dat je niet proeft dat het meer vettig qua structuur is?Als je kippendij al vettig vindt dan heb je wellicht andere uitdagingen.
Kipdijfilet is helemaal niet zo vet...Vind persoonlijk vettig vlees echt niet lekker, kipdij en bijv spek ga ik van over m'n nek
Ja want daar proef je niet dat het vet is, volgens mij denken jullie dat ik het over calorieën heb.. nee, ik heb het over structuur...Kipdijfilet is helemaal niet zo vet...
In kroketten zit meer vet vlees dan er vet zit in kipdij.
En kroketten eet je wel 😉😇
Ja en nee.Je kan me niet wijs maken dat je niet proeft dat het meer vettig qua structuur is?
Vet randen en dikke stukken vet oké. Daar hou ik ook niet van qua structuur.Ja want daar proef je niet dat het vet is, volgens mij denken jullie dat ik het over calorieën heb.. nee, ik heb het over structuur...
Klopt, sommigen hebben het, sommige niet, anderen een beetje.

Ik wil het je heel graag vertellen, maar mijn moeder heeft het gemaakt hahaZelfgemaakte Hachee? Goede voedingswaarde? Ben zoekende naar een hachee recept laag in cals
Foto van je moeder?Ik wil het je heel graag vertellen, maar mijn moeder heeft het gemaakt haha

Het zou ook eens niet 🤣🤣
Ik snap wat je bedoelt, maar vet in vlees moet je ook de kans geven te smelten. Anders heb je van die half stevige stukjes vet. Voor de snelle wok gewoon mager vlees, voor stoven e.d. wat vetter.Vind persoonlijk vettig vlees echt niet lekker, kipdij en bijv spek ga ik van over m'n nek
Ben ook geen voorstander van, bacon op een burger kan nog wel maar niks extreems.Vind persoonlijk vettig vlees echt niet lekker, kipdij en bijv spek ga ik van over m'n nek