Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar 4 gebakken ei plus is toch meer calorieën dan 380? 🫣ideaal breakkie in de cut, low kcal, high protein en vult goed, 380 kcal. Gekookte eieren vullen nog meer maar dit is wel lekker voor de afwisseling.
Je kon het niet laten hè.
Pannekoeken extra bruin voor de realistische ervaring. Weet zeker dat hij die om die banaan heen rolt en er lekker doorheen laat schuiven.
Niet volgens MFPMaar 4 gebakken ei plus is toch meer calorieën dan 380? 🫣
1 heel ei van gemiddeld 60 gram is ca. 80 kcal. Dus 320 kcal voor 4.
Oké MarinaFitnessPal1 heel ei van gemiddeld 60 gram is ca. 80 kcal. Dus 320 kcal voor 4.
Ik kijk gewoon op de verpakking.
73g eiwit voor 1 ei, waar koop je die?Ik kijk gewoon op de verpakking.
Heel ei 140 kcal/100 gram.
Ei gemiddeld weegt 55-65 gram.
Dus ca. 84 kcal
In mfp zie ik vaak 80 kcal.
Moet 7,3 gr zijn.
Ik heb ook jarenlang zoveel gedronken, maar is toch niet aan te raden.Laatste tussendoortje voor vandaag. Heb mijn vocht inname nu ook een tijdje verhoogd en dat bevalt goed, dagelijks nu ongeveer 5,2-5,4 liter en het valt nog mee met naar de wc gaan. Savonds drink ik het minste hooguit 250-500cc kruidenthee.
![]()
Bij opstaan al 1L en intra 1L, pwo zou ik ook zeker 0.5L nemen dan zit je al op de helft van die 5L zonder een druppel gedronken te hebben bij je maaltijden.Ik heb ook jarenlang zoveel gedronken, maar is toch niet aan te raden.
Ik heb ook jarenlang zoveel gedronken, maar is toch niet aan te raden.