Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kook ik voor jou en bespaar ik je daarmee tijd, win win!Nou kijk.. het hele concept van mealpreppen is dat het tijdbesparend is zeg maar![]()
Ik vertrouw niemand om mijn mealpreps te laten maken hahaha🤣🤣Dan kook ik voor jou en bespaar ik je daarmee tijd, win win!
Een vraag zonder oordeel: eet je ook wel eens andere groente dan sperziebonen?
Heb jij lasagne gehackt? Heb je een macro friendly recept?
Ja ik heb gewoon mn autistische voorkeurs-fases😂 soms eet ik 3 maanden lang broccoli, dan weer paar maanden dopewrten/worteltjes en nu zijn sperziebonen de uitverkorene als nieuwe hyperfocus🤣👌🏼Een vraag zonder oordeel: eet je ook wel eens andere groente dan sperziebonen?
Met alleen boontjes hoef je mijn meals iig niet te preppen.
🤭
Ik weet niet of ik het bijzonder of verontrustend vind dat je dat kan. Als het voor jou werkt, prima! Waarschijnlijk maak ik het mezelf te moeilijk.Ja ik heb gewoon mn autistische voorkeurs-fases😂 soms eet ik 3 maanden lang broccoli, dan weer paar maanden dopewrten/worteltjes en nu zijn sperziebonen de uitverkorene als nieuwe hyperfocus🤣👌🏼
Ik ben ook een beetje bijzonder soms🤣🤷🏼♀️Ik weet niet of ik het binzonder of verontrustend vindt dat je dat kan, maar als het voor jou werkt, prima!
Denk dat iedereen wel ergens iets standaard heeft. Er zijn zat mensen die elke dag 2 broodjes kaas bij de lunch eten. Of elke ochtend t broodje jam of bakker havermout.Ik weet niet of ik het bijzonder of verontrustend vind dat je dat kan. Als het voor jou werkt, prima! Waarschijnlijk maak ik het mezelf te moeilijk.
Zie ik daar nou een vega burger?!?!?!
Ik vind lasagne sowieso nooit hééle slechte macro's hebben.Heb jij lasagne gehackt? Heb je een macro friendly recept?
Denk dat iedereen wel ergens iets standaard heeft. Er zijn zat mensen die elke dag 2 broodjes kaas bij de lunch eten. Of elke ochtend t broodje jam of bakker havermout.
Heb dat zelf ook. Avondeten wisselend maar de rest wat standaard. Wat variatie in fruit. Ene keer rijst dan weer pasta oid. Maar dus ook periodes alles met sperbonen.... ook puur gemak... makkelijk en lekker vanuit de vriezer. Kruiden kan je er zelf doormikken.
Dus rijst of pasta met spercibonen en kip... kruiden (of saus) naar keuze en je hebt al aardig wat variatie. 😬
Het viel me op dat ik bij haar alleen maar sperziebonen zag langskomen, vandaar dat ik begon met een "vraag zonder oordeel".Denk dat iedereen wel ergens iets standaard heeft. Er zijn zat mensen die elke dag 2 broodjes kaas bij de lunch eten. Of elke ochtend t broodje jam of bakker havermout.
Heb dat zelf ook. Avondeten wisselend maar de rest wat standaard. Wat variatie in fruit. Ene keer rijst dan weer pasta oid. Maar dus ook periodes alles met sperbonen.... ook puur gemak... makkelijk en lekker vanuit de vriezer. Kruiden kan je er zelf doormikken.
Dus rijst of pasta met spercibonen en kip... kruiden (of saus) naar keuze en je hebt al aardig wat variatie. 😬