Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.297
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het? Het ziet er heerlijk zoet uit
Pitaja
Dragon fruit en cantaloupe meloen, heerlijk.
Ik lees dat het naar peer smaakt?
Drakenfruit klinkt beter 😜
Lichtjes, heeft een beetje die structuur maar toch anders, ik vind zulke dingen altijd moeilijk om te beschrijven 😄
Dan zou ik er 2 droog eten en die laatste met de volledige 20g 😂Ontbijt:
3 broodjes pindakaas 20gr totaal, beetje hagelslag erbij
60gr iso / 10gr gluta
10gr electrolyte
![]()
Dat zou je idd zeggen, maar oprecht 20gr op 3 broodjes is te doen. Het is die natural pindakaas die is al vrij smeerbaar. Uiteraard 50gr is lekkerder, maar 20gr is te doen.Dan zou ik er 2 droog eten en die laatste met de volledige 20g 😂
Diepvries fruit?Met de meest spastische beweging ooit heb ik zojuis mijn telefoon die bak rijstepap in gelanceerd. Klasse dit.
Nee
Oké is dit voor jou op lange termijn vol te houden,? Just Asking
Smaakt praktisch nergens naar dus kan het ook niet vies zijn.Oké is dit voor jou op lange termijn vol te houden,? Just Asking
Snap ik merk je ook dat rijstepap veel beter verteert dan havermout? Ik vind havermout erg zwaar op de maag vallen.Smaakt praktisch nergens naar dus kan het ook niet vies zijn.
Al heel lang geen havermout meer gegeten dus kan daar geen vergelijking van maken op het moment. Kan dat ik dat ook weer ga eten als ik nog verder omhoog ga in kcals.Snap ik merk je ook dat rijstepap veel beter verteert dan havermout? Ik vind havermout erg zwaar op de maag vallen.