Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Kurkumawortel, gemberwortel, cayennepeper, zwarte peper, kaneel, cacaopoeder, chiazaad, hennepzaad, gebroken lijnzaad, munt, pompoenpitten, goyi besjes en honing, dit gaat gemengd met amandelmelk een nachtje de koelkast in en morgenvroeg heb ik een lekkere chiapudding.

1000065764.jpg

Je weet dat je voldoende kip hebt gehaald als de slager vroeg of je een cateringbedrijf hebt, of gewoon nog niet buff genoeg. Zo ziet 35kg eruit:

Bijlagen

• IMG_2672.jpeg
    IMG_2672.jpeg
    323,9 KB · Weergaven: 47
  • IMG_2673.jpeg
    IMG_2673.jpeg
    315,3 KB · Weergaven: 43
Dacht toen ik snel voorbij scrollde op mijn telefoon dat t zo een slagerskoeling was met worsten/vleeswaren 🤪

En nee.... niet zo bedoeld zoals 99% van DBB dit leest. 😝
Vroeger toen ik als scholier in de slagerij werkte had je nog zulke koelingen en versgesneden vleeswaren.

Dacht toen ik snel voorbij scrollde op mijn telefoon dat t zo een slagerskoeling was met worsten/vleeswaren 🤪

Vroeger toen ik als scholier in de slagerij werkte had je nog zulke koelingen en versgesneden vleeswaren.
Je bent gewoon een viezerik het is voor sigaren.

Dat dacht Monica ook

Terug
Naar boven