- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voordeel van vanille is dat je t met veel smaken kan combineren... kaneel, koffie, koekkruiden, 5 Spice etc.![]()
COR chocolade smaak vandaag, deze staat echt onderaan de ranking🥲 ik denk dat ik wat COR betreft toch van de plain vanille ben🤷🏼♀️
Ik deed altijd gewoon simpel de vanille + beetje flavor powder haha en die staat nog steeds op #1Voordeel van vanille is dat je t met veel smaken kan combineren... kaneel, koffie, koekkruiden, 5 Spice etc.
En cacao kan je ook altijd zelf toevoegen. Krijg je een veel puurdere cacao smaak.
De enige smaak whey die ik koop is vanille, al jaren lol.Ik deed altijd gewoon simpel de vanille + beetje flavor powder haha en die staat nog steeds op #1
Maar heb nog 3 smaken om te proberen dus ik hou hoop🤣
Hahaha same here, vanille whey zero & vanille CORDe enige smaak whey die ik koop is vanille, al jaren lol.
Welk merk heb je? Ik heb echt veel merken CoR moeten proberen voordat ik er één vond die ik lekker vond.![]()
COR chocolade smaak vandaag, deze staat echt onderaan de ranking🥲 ik denk dat ik wat COR betreft toch van de plain vanille ben🤷🏼♀️
Heb een 2 kilo pot van XXL die ik altijd gebruik maar had nu wat testzakjes van tbpj maar ik ben niet zo van de smaakjes denk ik😂Welk merk heb je? Ik heb echt veel merken CoR moeten proberen voordat ik er één vond die ik lekker vond.
Ik ben meer van de vials test.Heb een 2 kilo pot van XXL die ik altijd gebruik maar had nu wat testzakjes
En je coach is het telefoonnummer op je tweede SIM kaart?Heerlie PR legday gehad, even mijn coach getelefoneerd en ik mag er een cheatday van maken.
![]()
Ik gebruik dan wel droge geraspte hoor die je ook gewoon over pizza zou doen, smelt veel beter
Ander soort fruit deze keer?