Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Keep it simple.

Post workout maaltijd.

500 gr Spinaziestoemp met 200 gr kip (musclemeat) en ketchup.

2e1hwsm.jpg

prep; rijst, veggies, kip/panga (kip met kurkuma en peper ingewreven)

537atk.jpg

Yogi bananenbrood zonder banaan want die waren op :D

20141005_160909_zps69420748.jpg

Edit: Trouwens een handig ding gevonden in de Aktion (1,5).
worship.gif

20141005_120124_Android_zps3d694612.jpg

Laatst bewerkt:
haha ziet er goed uit allemaal :p

Het kost wat tijd maar is zeker de moeite waard! Heerlijk voor nu de winter er weer aan komt.

Zelf gemaakt Hachee met zilvervliesrijst en rode kool

8 uien, gepeld en in stukken
20 gram room boter
800 gram magere runderlappen
zout
zwarte peper
plakje ontbijtkoek
3 paprika's
400gr champignons
1 rode peper
2 eetlepels bloem
2 runderbouillonblokje
0,5 liter warm water
2 eetlepels azijn
1 theelepel suiker
2 laurierblaadjes
4 kruidnagels

AANRADERTJE!!!

IMG_1218.jpg

IMG_1220.jpg

IMG_1223.jpg

Ziet er lekker uit! Ik maak ook wel eens hachee maar dan zonder champignons en paprika. Ontbijtkoek zie ik ook wel eens voorbij komen in recepten, maar wat voegt het toe?

Ziet er lekker uit! Ik maak ook wel eens hachee maar dan zonder champignons en paprika. Ontbijtkoek zie ik ook wel eens voorbij komen in recepten, maar wat voegt het toe?

Maakt het iets dikker en zoeter. Doe er ook niet veel van in hoor, klein plakje op een grote pan!

Maar probeer het maar eens met groente, maakt het gelijk een zeer voedzame maaltijd. Eigenlijk kan je er alle groente wel doorheen gooien. Wortels, Bleekselderij, Courgette etc...

De peperkoek fungeert als bindmiddel en tegenhanger voor de azijn (kijk maar eens naar zuurvleesrecepten ;))

enne...je ijs ziet er goddelijk uit!

Eindelijk gelukt:

meal1.jpg

meal2.jpg

meal3.jpg

meal4.jpg

Ziet er heerlijk uit boxona en agelast! :lick:

200 gram Kip/kalkoengehakt met gebakken Italiaanse groente +1 eetlepel ketjap en veel kruiden, 50 gram zilvervliesrijst, sat saus gemaakt met pindakaas meel van Body&fitshop en komkommernoodles. :D [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven