AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Een aantal van mijn laatste creaties

1. Havermoutontbijt 2. Havermoutontbijt 3. Mealprep (bloemkool, ui, knoflook, maïs, tonijn en tomaat 4. Rijst met inktvisringen met pindakaas en sambal als topping 5. Homemade protein waffles 6. Homemade protein waffles 7. Wrap gevuld met groente en een omelet met pb2 als topping Voor de recepten, ingrediënten en macro's kan je op mijn instagrampagina kijken: PhysiqueandnutritionNL

Laatst bewerkt:
1. Havermoutontbijt 2. Havermoutontbijt 3. Mealprep (bloemkool, ui, knoflook, maïs, tonijn en tomaat 4. Rijst met inktvisringen met pindakaas en sambal als topping 5. Homemade protein waffles 6. Homemade protein waffles 7. Wrap gevuld met groente en een omelet met pb2 als topping Voor de recepten, ingrediënten en macro's kan je op mijn instagrampagina kijken: PhysiqueandnutritionNL

http://instagram.com/physiqueandnutritionnl#

Wow je hebt er een werk vN gemaakt! Ziet er super goed uit kerel!

Vroeg diner. Pastasalade met tonijn, rode ui, mayo en ei:

uploadfromtaptalk1412256488758.jpg

Ik moet duidelijk meer gaan experimenten met voedsel, je Instagram pagina ziet er goed uit.
Die wafels moet ik ook gaan maken :-P

Mijn eeuwig door ongeduld mislukte havermout pannenkoeken

uploadfromtaptalk1412326073698.jpg

in je mond gaat het ook kapot

Mijn eeuwig door ongeduld mislukte havermout pannenkoeken
uploadfromtaptalk1412326073698.jpg

Ik heb echt het perfecte recept, lukken altijd (ligt misschien ook aan de pan, don't know :))

-30 gram ultra fine oats
-3 eiwitten
-15 gram whey
-evt. bakpoeder

Deze verhouding, kan natuurlijk meer of minder, maar krijg je goede pannekoekjes van!

• Like
Waarderingen: LM
Ik kan me herinneren toen we thuis net een nieuwe pannenset hadden gekocht je zo ongeveer zonder ook maar iets van olie of vet in de pan kon bakken en dat er niks aanbakte of vastplakte aan de pan, nu een x aantal jaar later is het ongeveer het tegenovergestelde...

Ik kan me herinneren toen we thuis net een nieuwe pannenset hadden gekocht je zo ongeveer zonder ook maar iets van olie of vet in de pan kon bakken en dat er niks aanbakte of vastplakte aan de pan, nu een x aantal jaar later is het ongeveer het tegenovergestelde...
Precies dit..

Ja maar dan is je anti-aanbak laag eraf. Dus teveel met bestek ofzo in de pan liggen krassen :P

Even bij de action een anti-aanbak koekenpan halen. Een van de beste goedkope pan waar ik pannenkoeken mee heb gemaakt zonder olie of boter.
Zoiets was het...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet te heet bakken en je beslag niet te dun maken!

Ik heb nog een pot Weightgainer staan van B&F huismerk.
Is er hier ook iets smakelijks mee te maken als pannenkoeken, want het drinken is niet echt plezant

Terug
Naar boven