AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Heeft er iemand nog wat lekkere volume recepten? Sinds ik aan het cleanbulken ben heb ik alleen maar meer honger die bijna niet te stillen is :D

En iemand ervaring met de producten van Slim Pasta? Het is in de sale bij b&f maar kan me haast niet voorstellen dat dat te eten is :o

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Dat is ook geen frikandel, pannenkoek.

Dit :o

Heeft er iemand nog wat lekkere volume recepten? Sinds ik aan het cleanbulken ben heb ik alleen maar meer honger die bijna niet te stillen is :D En iemand ervaring met de producten van Slim Pasta? Het is in de sale bij b&f maar kan me haast niet voorstellen dat dat te eten is :o ---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ---------- Dit :o

Wel lekker maar 'loze' grammen (totaal geen voedingswaarde of stoffen) kan niet goed zijn. Kijk mijn instagram bv. (50 gram havermout, banaan, 4 eiwitten, 500gr bloemkool, 300ml water en dan toppen met pindakaas enzo) je proeft geen bloemkool maar is enorm grote maaltijd of mijn wafels.

Wel lekker maar 'loze' grammen (totaal geen voedingswaarde of stoffen) kan niet goed zijn. Kijk mijn instagram bv. (50 gram havermout, banaan, 4 eiwitten, 500gr bloemkool, 300ml water en dan toppen met pindakaas enzo) je proeft geen bloemkool maar is enorm grote maaltijd of mijn wafels.

Wat is je insta? :D

Zalm, spaghetti, paprika, prei en ui met roomsausje.

ImageUploadedByTapatalk1412852075.475824.jpg

Heeft er iemand nog wat lekkere volume recepten? Sinds ik aan het cleanbulken ben heb ik alleen maar meer honger die bijna niet te stillen is :D

En iemand ervaring met de producten van Slim Pasta? Het is in de sale bij b&f maar kan me haast niet voorstellen dat dat te eten is :o

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Slim pasta op zich wel te eten, vult natuurlijk niet echt aangezien er nauwelijks kcal in zitten.
Maar meer iets voor de cut, voor een bulk zou ik gewoon veel hoogwaardige complexe carbs eten.

Slim pasta heeft de structuur van hele dikke slijm die je ophoest en vult niet tot nauwelijks. ;-)
Niet doen dus.

Heeft er iemand nog wat lekkere volume recepten? Sinds ik aan het cleanbulken ben heb ik alleen maar meer honger die bijna niet te stillen is :D En iemand ervaring met de producten van Slim Pasta? Het is in de sale bij b&f maar kan me haast niet voorstellen dat dat te eten is :o ---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ---------- Dit :o

Slim pasta en rijst etc is gewoon goor niet te vergelijken met normale pasta. Je kunt beter 1 courgette snijden met een julienne snijder, dat worden dan soort van noodles! Dat is lekker en goedkoper dan slim pasta! ;)

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Salade van gerookte kip, bleekselderij, paprika, feta, gegrilde tomaat met rozemarijn, gegrilde avocado en een dressing van olijfolie, balsamico azijn en tabasco. Yum! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Spelt bananen notenbrood

Het recept staan in de recepten categorie.

WIN_20141009_194153_edited.jpg

WIN_20141009_194123_edited.jpg

Banaan cupcake's

Recept staat in receptentopic

WIN_20141013_210227.jpg

WIN_20141013_210232.jpg

Stukken eiwitreep (b&f perf bar choco), kiwi, framboos, banaan, bosbes (en soms nog 86% chocolade)
bg1w0h.jpg

oatmeal pancake met gebakken appel & bloemsuiker.
rkq3co.jpg

oatmeal pancake met bosbessen & gemalen amandel.
2yvquk1.jpg

Basis voor zo'n pannenkoek is 1 banaan, 1 ei, ultra fine oats & wat zoetstof. Heel simpel dus.

Terug
Naar boven