- Waardering
- 2.325
- Lengte
- 1m85
Haha ja wilde het maar niet zeggen. Maar het is dus inderdaad een opgerolde pannenkoek, vond het ook al zo raar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heeft er iemand nog wat lekkere volume recepten? Sinds ik aan het cleanbulken ben heb ik alleen maar meer honger die bijna niet te stillen isEn iemand ervaring met de producten van Slim Pasta? Het is in de sale bij b&f maar kan me haast niet voorstellen dat dat te eten is
---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ---------- Dit
![]()
Wel lekker maar 'loze' grammen (totaal geen voedingswaarde of stoffen) kan niet goed zijn. Kijk mijn instagram bv. (50 gram havermout, banaan, 4 eiwitten, 500gr bloemkool, 300ml water en dan toppen met pindakaas enzo) je proeft geen bloemkool maar is enorm grote maaltijd of mijn wafels.

Heeft er iemand nog wat lekkere volume recepten? Sinds ik aan het cleanbulken ben heb ik alleen maar meer honger die bijna niet te stillen is
En iemand ervaring met de producten van Slim Pasta? Het is in de sale bij b&f maar kan me haast niet voorstellen dat dat te eten is
---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------
Dit![]()
Heeft er iemand nog wat lekkere volume recepten? Sinds ik aan het cleanbulken ben heb ik alleen maar meer honger die bijna niet te stillen is
En iemand ervaring met de producten van Slim Pasta? Het is in de sale bij b&f maar kan me haast niet voorstellen dat dat te eten is
---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------
Dit![]()
Heeft er iemand nog wat lekkere volume recepten? Sinds ik aan het cleanbulken ben heb ik alleen maar meer honger die bijna niet te stillen isEn iemand ervaring met de producten van Slim Pasta? Het is in de sale bij b&f maar kan me haast niet voorstellen dat dat te eten is
---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ---------- Dit
![]()

http://instagram.com/p/uASiF1hUvt/
Tiramisu cake gemaakt met geblende havervlokken, eiwit en proteinepoeder.
Klinkt lekker! Recept?
Post je niet meer in je receptentopic trouwens?

Ik ben niet de enige die zo dacht! Al die maaltijdjes zijn veel te luxe voor mij![]()