XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Goeie carbload :D

Chocolate microwave muffin/cupcakes, er hoeft alleen nog maar een topping over:

345y4w4.jpg

2vdldom.jpg

Wil je miss dat microwave recept delen?
en op hoeveel graden en hoelang??

THanks alvast!!!

Laat zien hoe creatief je bent, dit is je kans om pot 2.5kg Whey Delicious te winnen!

Ik heb een kleine wedstrijd bedacht om te kijken hoe creatief DBB is, en je kan er ook nog eens een leuke prijs mee winnen die XXL beschikbaar heeft gesteld, mijn complimenten XXL!

De basis van het recept is simpel, daarom gaat het om de 'topping'. Een aantal posts naar boven is de basis te vinden. Diegene die het meest creatief is wint een pot 2.5kg Whey Delicious!!

Basis:
100g havermout
2 eieren
60g Chocolate Whey Delicious
2 theelepels Psyllium Husk
1 theelepel bakpoeder
300ml kokend water

Mixen en 5 minuten op high in de magnetron

https://xxlnutrition.com/forum/discussion/15505/chocolate-microwave-muffin-cupcakes?new=1

Laat zien hoe creatief je bent, dit is je kans om pot 2.5kg Whey Delicious te winnen!

Basis:
100g havermout
2 eieren
1 theelepel bakpoeder
300ml kokend water

bedankt om recept te delen en leuk initiatief m.b.t. wedstrijd!

Ik heb een kleine wedstrijd bedacht om te kijken hoe creatief DBB is, en je kan er ook nog eens een leuke prijs mee winnen die XXL beschikbaar heeft gesteld, mijn complimenten XXL!

De basis van het recept is simpel, daarom gaat het om de 'topping'. Een aantal posts naar boven is de basis te vinden. Diegene die het meest creatief is wint een pot 2.5kg Whey Delicious!!

Basis:
100g havermout
2 eieren
1 theelepel bakpoeder
300ml kokend water

http://xxlnutrition.com/forum/discussion/15505/chocolate-microwave-muffin-cupcakes?new=1

Thanks leuk ga ze proeven en daarna een topping bedenken!!

alleen die Psyllium Husk dat is toch geen must in het recept? Das toch puur voor vezels geloof ik? of heeft ook een funcite in het recept?

bedankt om recept te delen en leuk initiatief m.b.t. wedstrijd!

Thanks leuk ga ze proeven en daarna een topping bedenken!!

alleen die Psyllium Husk dat is toch geen must in het recept? Das toch puur voor vezels geloof ik? of heeft ook een funcite in het recept?

Geen probleem, zou leuk zijn als je mee doet! Husk is inderdaad voor de vezels en bind beter maar zonder moet ook lukken, probeer het en laat het me weten!

Basis:
100g havermout
2 eieren
1 theelepel bakpoeder
300ml kokend water

http://xxlnutrition.com/forum/discussion/15505/chocolate-microwave-muffin-cupcakes?new=1

Easy.. protein fluff topping! Vooral mokka of peanutbutter smaak fluff is match made in heaven :D Beetje nibs en crushed pinda's erover en mijn dag is serieus awesome jonge :p

chocobanan icecream met mokkachoco topping2.jpg

proteinpancakes2.jpg

proteinpancakes8.jpg

Basis:
100g havermout
2 eieren
1 theelepel bakpoeder
300ml kokend water

Super leuk initiatief. Moet je het hier plaatsen of op het XXL forum?

In ieder geval. De bakjes voor je het beslag erin giet even heel dun met olie besmeren en dan pure cacao poeder erin schudden. Krijgt de buitenzijde een lekker puur smaakje.

Daarna door midden snijden. Frambozen of blauwe bessen even prakken met wat griekse yoghurt en ertussen smeren. Dan bestuiven met chocolade whey en wat cocos schilfers en extra pure chocolade schilfers erbovenop doen. Echt zalig. :D

Receptje voor mn wheyshake van vandaag (helaas zonder foto).

150 ml Alpro coconut
30 g naturel whey
1 uitgeperste sinaasappel of mineola (100 ml)
halve banaan (50 g)
50 g diepvries mango
mespunt vanille
mespunt ascorbinezuur (vitamine c)

Alles in de blender en done!

Voor wat extra vet, vezels zou je lijnzaad/chiazaad kunnen toevoegen. Ik haal mn vetten uit andere maaltijden dus voor past t perfect in mn macro's.

274 kcal
34 g koolhydraten
25 g eiwitten
3 g vet
2 g vezels

Zelfgemaakte roti! genieten[emoji7]

uploadfromtaptalk1442253602047.jpg

Beefjerkey uit hespengebraad.

beefed jerkey.jpg

Terug
Naar boven