Stefanovic
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow daar hoorde ik laatst iemand over geloof ik, zijn die niet in 2 minuten klaar?[emoji1]Chocolate microwave muffin/cupcakes, er hoeft alleen nog maar een topping over:
![]()
![]()
Daar wacht ik ook met smart op!Wil je miss dat microwave recept delen?
en op hoeveel graden en hoelang??
THanks alvast!!!
Wow daar hoorde ik laatst iemand over geloof ik, zijn die niet in 2 minuten klaar?[emoji1]
Wil je miss dat microwave recept delen?
en op hoeveel graden en hoelang??
THanks alvast!!!
Even je quote aanpassen dat je de foto's niet quote en zal ik je pm sturen met het recept. Of als er meer vraag naar is hier gewoon posten.
zou je deze willen delen met ons allen?Even je quote aanpassen dat je de foto's niet quote
Laat zien hoe creatief je bent, dit is je kans om pot 2.5kg Whey Delicious te winnen!
Basis:
100g havermout
2 eieren
60g Chocolate Whey Delicious
2 theelepels Psyllium Husk
1 theelepel bakpoeder
300ml kokend water
Mixen en 5 minuten op high in de magnetron
Laat zien hoe creatief je bent, dit is je kans om pot 2.5kg Whey Delicious te winnen!
Ik heb een kleine wedstrijd bedacht om te kijken hoe creatief DBB is, en je kan er ook nog eens een leuke prijs mee winnen die XXL beschikbaar heeft gesteld, mijn complimenten XXL!
De basis van het recept is simpel, daarom gaat het om de 'topping'. Een aantal posts naar boven is de basis te vinden. Diegene die het meest creatief is wint een pot 2.5kg Whey Delicious!!
Basis:
100g havermout
2 eieren
1 theelepel bakpoeder
300ml kokend water
http://xxlnutrition.com/forum/discussion/15505/chocolate-microwave-muffin-cupcakes?new=1
bedankt om recept te delen en leuk initiatief m.b.t. wedstrijd!
Thanks leuk ga ze proeven en daarna een topping bedenken!!
alleen die Psyllium Husk dat is toch geen must in het recept? Das toch puur voor vezels geloof ik? of heeft ook een funcite in het recept?
Das toch puur voor vezels geloof ik? of heeft ook een funcite in het recept?
Ik heb een kleine wedstrijd bedacht om te kijken hoe creatief DBB is, en je kan er ook nog eens een leuke prijs mee winnen die XXL beschikbaar heeft gesteld, mijn complimenten XXL!
De basis van het recept is simpel, daarom gaat het om de 'topping'. Een aantal posts naar boven is de basis te vinden. Diegene die het meest creatief is wint een pot 2.5kg Whey Delicious!!
Basis:
100g havermout
2 eieren
1 theelepel bakpoeder
300ml kokend water
http://xxlnutrition.com/forum/discussion/15505/chocolate-microwave-muffin-cupcakes?new=1
Beetje nibs en crushed pinda's erover en mijn dag is serieus awesome jonge 
Super leuk initiatief. Moet je het hier plaatsen of op het XXL forum?Laat zien hoe creatief je bent, dit is je kans om pot 2.5kg Whey Delicious te winnen!
Basis:
100g havermout
2 eieren
1 theelepel bakpoeder
300ml kokend water