Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Zijn dat de voedingswaarden voor alle 5?

De voedingswaarden zijn voor het volledige recept, het aantal kan je natuurlijk zelf kiezen door het te verdelen over zoveel 'vormpjes' als je wil.
Ik heb het recept gehalveerd om het in mijn voedingsschema in te passen, waardoor ik er dus 'maar' 5 heb.

Ingrediënten
2 bananen (+- 200 gram) Kcal:174 E2.4/K38/V0.4
4 middelgrote eieren (+- 240 gram) Kcal:346 E30/K2.6/V24.0

Mag ik het recept want ze zien er echt goed uit!

Recept
Plet de bananen met een vork. Voeg de eieren toe en meng alles goed onder elkaar. Giet dit in je vormpjes of bakvorm (ik gebruik silicone-vormpjes, dan moet je niet invetten). Verwarm de oven voor op 200°C. Zet ze er 12 minuutjes in.

Extraatje: Je kan ook eerst nog enkele bevroren frambozen in je vormpjes doen en er dan het mengsel van ei en banaan over doen.

Hopelijk bevallen ze jou ;)

Laatst bewerkt:
Meal prep + Resultaat :)

IMAG0320[1].jpg

IMAG0321[1].jpg

IMAG0322[1].jpg

IMAG0323[1].jpg

Iemand enig idee waar je parmesaanze kaas uit z'n strooi pak haalt? Zie het vaak bij youtubers voorbij komen. zoiets:
k2-_738c62a6-ef43-4d64-bd47-0e866ccb43b1.v1.jpg

Jumbo, rode verpakking

Echt genieten dit. Niet zo instagram worthy mooie foto's als jullie. Maar het eten smaakt er niet minder om
03ff5397f9.jpg

11f72bc829.png

Zit geen 300 ui in, maar dat heb ik ingevuld voor overige kcal ( groente)

Echt genieten dit. Niet zo instagram worthy mooie foto's als jullie. Maar het eten smaakt er niet minder om
03ff5397f9.jpg

11f72bc829.png

Zit geen 300 ui in, maar dat heb ik ingevuld voor overige kcal ( groente)

Haha dus je hebt je bus strooikaas gevonden ;) Ziet er rommelig maar lekker uit!

Rommelige borden voedsel zijn imo vaak de beste, lekkere smaken door elkaar :eating:

IMAG0354[1].jpg

calorie bom :)
4 eieren
2 handjes soja flokken
pakje gebakken spek
schepje whey
1 handje zonnebloem piten
100ml melk
chili saus

calorie bom :)
4 eieren
2 handjes soja flokken
pakje gebakken spek
schepje whey
1 handje zonnebloem piten
100ml melk
chili saus

Dit moet de raarste combinatie aan ingredienten ooit zijn. whey, spek en chilisaus..

image.jpeg

Zelf gemaakte tonijnsalade, 150gr tonijn, 200 gr magere kwark, wat tabasco en worscherster saus + afkruiden met zwarte peper en cayennepeper
image.jpeg

Post workout snack van aardbeien, magere kwark en chocoladesnippers

IMG_2144_zpsxfuvaedl.jpg

- Koolvis
- Marokkaanse wokgroenten
- Gepofte zoete aardappel
- Chilisaus

-gestoomde aardappelen, wortelen, doperwten en boontjes
-kipfilet
Alles samen opbakken in de pan
Njam njam...WP_20160410_17_58_50_Pro.jpg

WP_20160410_17_58_50_Pro.jpg

De voedingswaarden zijn voor het volledige recept, het aantal kan je natuurlijk zelf kiezen door het te verdelen over zoveel 'vormpjes' als je wil.
Ik heb het recept gehalveerd om het in mijn voedingsschema in te passen, waardoor ik er dus 'maar' 5 heb.

Ingrediënten
2 bananen (+- 200 gram) Kcal:174 E2.4/K38/V0.4
4 middelgrote eieren (+- 240 gram) Kcal:346 E30/K2.6/V24.0

Recept
Plet de bananen met een vork. Voeg de eieren toe en meng alles goed onder elkaar. Giet dit in je vormpjes of bakvorm (ik gebruik silicone-vormpjes, dan moet je niet invetten). Verwarm de oven voor op 200°C. Zet ze er 12 minuutjes in.

Extraatje: Je kan ook eerst nog enkele bevroren frambozen in je vormpjes doen en er dan het mengsel van ei en banaan over doen.

Hopelijk bevallen ze jou ;)

wow echt maar 2 ingrediënten? Ik ga ze deze week maken, ziet er lekker uit!

Low carb days [emoji17]

3 eieren + soepgroente mix :p

Image1460438871.825149.jpg

Tonijn-maaltijd-768x512.jpg

tonijn uit blik, met courgette, paprika, olijven en feta kaas + 1 eiwit gebakken + 1 heel ei gebakken.

Jummie

(voor macro's: [Link niet meer beschikbaar])

Terug
Naar boven