- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon basmati nemen. Is prima.Simpel maar vullend.
Zilvervliesrijst met groente en kipfilet. Sojasaus bij de rijst, want droge meuk. Kan niet wennen aan die rijst, kan dat gewoon vervangen worden door basmati? Zolang het in m'n macro's past toch?
Ah das een stuk lekkerder, gelukkig.
Moet je maar eens wilde rijst nemen. Wtf is datSimpel maar vullend.
Zilvervliesrijst met groente en kipfilet. Sojasaus bij de rijst, want droge meuk. Kan niet wennen aan die rijst, kan dat gewoon vervangen worden door basmati? Zolang het in m'n macro's past toch?

Is dat met zaden en sprietjes etc? Ik vind dat allemaal te chewy zeg maar. Al kook je het een uur, tis net of het niet goed gaar is. Nog niet geprobeerd trouwens

Is met zwarte rijst bij. Jup, ik heb hetzelfde gevoelIs dat met zaden en sprietjes etc? Ik vind dat allemaal te chewy zeg maar. Al kook je het een uur, tis net of het niet goed gaar is. Nog niet geprobeerd trouwens![]()
Ziet er niet verkeerd uit, en het zal ook best wel gezonder zijn maarja, neem dan toch liever iets wat ik echt lekker vind hahaIs met zwarte rijst bij. Jup, ik heb hetzelfde gevoel
![]()