MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ja de macros van sla en komkommer zijn echt ideaal om het gros van je proteine uit te halen.

Golden :roflol:

Ik eet makkelijk 2 komkommers op een dag weg:eetmug: Toch weer 9 gram proteïne hoor. Alle kleine beetjes helpen:) Plus ik ben zelf ook klein dus heb niet zoveel nodig haha.

>eet geen vlees
>''vegetarisch'' vlees smaakt exact hetzelfde als vlees''

Ik weet niet meer hoe vlees smaakt dus ik oordeel daar nooit over:p

nohh je tagde me verkeerd.. verder klik ik nog wel eens vind ik leuk op insta alleen bij sommige dingen denk ik wel wtf :D

Wooeps. Je bedoelt wat ik eet? Of m'n captions of beide haha:D

OT: vandaag tijdens drummen een Pulsin bar die in de aanbieding was bij de ah:thumbup:
image.jpeg

Gaat er om dat komkommers gewoon geen goeie bron van eiwitten zijn. Een eiwit is niet een eiwit

Twéé stukjes lamskarbonade in plaats van één. Een lammetje meer of minder heeft toch niemand door;)

rwjw9x.jpg

:roflol::roflol:

Gaat er om dat komkommers gewoon geen goeie bron van eiwitten zijn. Een eiwit is niet een eiwit

Die ga ik in m'n quote boekje opplakken "een eiwit is geen eiwit" haha
Ik slik aminozuren en eet soja dus ik ben veilig, ik zal niet sterven aan een eiwittekort dus maak je geen zorgen:p

Laat je dan niet de hele dag van die vieze komkommerboertjes?

En die ga ik toevoegen aan m'n galgje woordenlijst 'komkommerboertjes' :D Ik ga alleen boeren van cola maar dat heb ik er voor over zo nu en dan;)

misschien is wat vlees op je bord toevoegen?

hoeven wij dat vega-gezeik niet te horen

Mijn zondagse traditie: even langs bij een Hongaars snelbufet. Vandaag haalde ik 400 gram gegrilde groenten, een zöldséglángos (groentenburger) en 250 gram káposztás tészta (dunne platte pastadingetjes met kool, olie, zout, peper, suiker). Helaas niet glutenvrij of vegan. Macro's: dat wil ik niet weten :D.

IMG_20160918_143238.jpg

Laat ik ook eens wat posten, hier.
Chili (mager rundergehakt) met rijst :eating:

20160922_103120.jpg

@Sanca daar zit niet veel vlees aan... :)

Terug
Naar boven