AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
He dat hoor ik nou vaker :D.
Iedereen om mij heen vertelt mij dat iets moet beginnen met mijn skills en passie voor koken en alles daaromheen :')
Dat heb ik ook al vaak gehoord... Ik kan van niks iets lekkers maken :D en ook met minimaal tijd kan ik heel snel wat lekkers brouwen.
maar als ik een beetje tijd heb wordt het vaak wel wat lekkers wat er ook leuk uitziet. Gewoon omdat het kan!

Dat heb ik ook al vaak gehoord... Ik kan van niks iets lekkers maken :D en ook met minimaal tijd kan ik heel snel wat lekkers brouwen.
maar als ik een beetje tijd heb wordt het vaak wel wat lekkers wat er ook leuk uitziet. Gewoon omdat het kan!

Heeeul herkenbaar :meal:

Was weer lekker.
Y6QLEMd9.jpg

IMG_3980.JPG

door m'n examenstress ben ik afgevallen en om te voorkomen dat ik weer skelet word heb ik vandaag geëxperimenteerd met shakes. Deze is gemaakt van soja melk, Brinta, chia zaad (gezonde vetten) en rijst proteïne (eiwitten) en dadels. Mega lekker, en dus een makkelijke manier om 500 kcal even weg te werken(:

Dit is serieus een lifehack. Heb eens een flespompoen gekocht, was in de aanbieding bij de lidl.

Fucking lekker, net zo lekker als zoete aardappel uit de oven en heel weinig kcal. Van genoten:

Soms kook ik wat blokjes flespompoen, pureer deze en roer dit door de warme havermoutpap --> volumevoedsel yeees. Met een beetje kaneel of koekkruiden erdoorheen:thumbup:

Dit is serieus een lifehack. Heb eens een flespompoen gekocht, was in de aanbieding bij de lidl.

Fucking lekker, net zo lekker als zoete aardappel uit de oven en heel weinig kcal. Van genoten:

Zoete aardappel of pompoen in schijfjes of friet vorm snijden, op een bakplaat leggen. Wat peper en zout (of andere kruiden zoals bv paprika) en dan wat olijfolie over gieten. Dit bakken in een voorverwarmde oven.. :meal:

Zoete aardappel of pompoen in schijfjes of friet vorm snijden, op een bakplaat leggen. Wat peper en zout (of andere kruiden zoals bv paprika) en dan wat olijfolie over gieten. Dit bakken in een voorverwarmde oven.. :meal:
Ja, ik had er nu wat olijfolie doorheen gedaan en gewoon in random stukken gesneden, paprika en cayennepeper erdoor... heerlijk!

Is die schil er wat makkelijk af te krijgen?

pompoen is bij mij (sinds begin herfst of zo) een staple ingrediënt geworden. ik koop deze wel steeds in diepvries (voorgesneden blokjes). je kan er alle kanten mee uit: zowel hartige gerechten (bijvoorbeeld pompoenpuree met een stukje wild , heerlijk!) als zoete desserts (in cakes, pannenkoeken, e.d. bv met rice flakes)

nog nooit een 'verse' pompoen gekocht: ik zie op tegen het snijwerk :)

Vandaag voor de lunch een simpele salade van tonijn op olijfolie basis, 2 eieren, cherrytomaatjes, komkommer en paprika.
Samen goed voor 422 Kcal, 7k 22v en 48e

IMG_8701.JPG

Terug
Naar boven