AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
IMAG0727[1].jpg
IMAG0728[1].jpg

making gainz :nut:
1.6kg gehakt
2kg kip

Dit is serieus een lifehack. Heb eens een flespompoen gekocht, was in de aanbieding bij de lidl.

Fucking lekker, net zo lekker als zoete aardappel uit de oven en heel weinig kcal. Van genoten:

Je kan van de overgebleven pompoenpitten ook nog wat eetbaars maken door ze eerst te koken en daarna in de oven te doen.
(Maar ik heb het nog nooit geprobeerd.)

Je kan van de overgebleven pompoenpitten ook nog wat eetbaars maken door ze eerst te koken en daarna in de oven te doen.
(Maar ik heb het nog nooit geprobeerd.)
Ja klopt, het zijn gewoon pompoenpitten die je ook in de winkel kunt kopen, maar mij die paar pitten voor de moeite niet waard haha

Lekker bezig kerel

Rijst, met een slaatje en kipfilet. En wat Libanees platbrood!

Dit lijkt precies op iets wat ik gegeten heb bij de Humusbar in Budapest, zó lekker was dat. Mygod. Alleen had ik dan ander vlees, weet niet meer wat precies.
Heb je dit zelf gemaakt? Zo ja, hoe maak je die wortels en augurken?

Dit lijkt precies op iets wat ik gegeten heb bij de Humusbar in Budapest, zó lekker was dat. Mygod. Alleen had ik dan ander vlees, weet niet meer wat precies.
Heb je dit zelf gemaakt? Zo ja, hoe maak je die wortels en augurken?

Het was inderdaad van de Hummusbar in Budapest!:) Die plakjes wortel zijn zo lekker daar inderdaad. Ik wou dat ik zo lekker kon koken pfoee!

Het was inderdaad van de Hummusbar in Budapest!:) Die plakjes wortel zijn zo lekker daar inderdaad. Ik wou dat ik zo lekker kon koken pfoee!

Wat lachen! Echt heerlijk inderdaad... M'n vriend en ik hebben het er nog wel eens over dat we dat weer zouden willen eten, of hier in NL zouden moeten krijgen. Kostte ook geen drol :)

Wat lachen! Echt heerlijk inderdaad... M'n vriend en ik hebben het er nog wel eens over dat we dat weer zouden willen eten, of hier in NL zouden moeten krijgen. Kostte ook geen drol :)

Dat zou toch eens fijn zijn. Ik weet ook niet of er iets soortgelijks in nl zit. Voorlopig heb ik de humusbar in ieder geval nog tot februari tot m'n beschikking:D (want dan is m'n stage af:( )

En idd ze geven nog net niet het eten gratis weg zo cheapie.

Dat zou toch eens fijn zijn. Ik weet ook niet of er iets soortgelijks in nl zit. Voorlopig heb ik de humusbar in ieder geval nog tot februari tot m'n beschikking:D (want dan is m'n stage af:( )

En idd ze geven nog net niet het eten gratis weg zo cheapie.

Super lekker, geniet er nog even van zou ik zeggen! :)

Heb je ook al wat bij Epic Burger gegeten? Die met kip en blauwe kaas is erg aan te raden.

Terug
Naar boven