040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Nu heb ik weer honger...[afbeelding niet meer beschikbaar]
Boerenkool met worst.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu heb ik weer honger...[afbeelding niet meer beschikbaar]
Boerenkool met worst.![]()

Goed idee.... ik heb nog zo een pasta schaal met pastaborden set... die schaal zou het wel in moeten passen.Thanks voor de tip *duikt kast in om grote schaal te zoeken*
#carblife) en halve kilo broccoliIk ben soms ook net zo makkelijk hoor.wel even een disclaimer: ik ben wellicht niet zo culinary inclined zoals jij dus ik stamp het merendeel van mijn voedsel gewoon door elkaar (of gooi alles op elkaar)
hier een voorbeeld: kilo gekookte aardappelen (don't ask#carblife) en halve kilo broccoli
alleen had ik nu een echt lekker goed stuk vlees en wat meer tijd omdat ik vrij ben. Maar gewoonlijk is het ook smijt maar op het bord en snel klaar...
zal wss met mijn nieuwe baan alleen maar vaker gebeuren.. want minder tijd.... en trainen gaat voor! 
Waar verkrijgbaar? AH? is een mooi glutenvrij alternatief!
Hoe is de bite? Beetje stevig of net zo wee als maispasta?
Ik vind namelijk de meeste glutenvrije pasta's erg wee en zacht... Mis dan echt de bite van een goede volkorenpasta.
ja... en lactose intolerant..
Waar verkrijgbaar? AH? is een mooi glutenvrij alternatief!
Hoe is de bite? Beetje stevig of net zo wee als maispasta?
Ik vind namelijk de meeste glutenvrije pasta's erg wee en zacht... Mis dan echt de bite van een goede volkorenpasta.
Grote refeed gepland?
Nee hoor, gewoon genieten. Ik vind ijs heerlijk.