Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (6 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Zelf gemaakte sambal van ghost peppers
    20161221_175827.jpg
    20161221_175832.jpg
    20170106_134944.jpg
    20170106_140032.jpg


    Zeer spicy, madame jeanette is r niks bij ;)
    Het is niet echt een maaltijd maar ik gooi het wel bij vrijwel elke maaltijd.
     
    Just regular clean food of one of my meals.. looove rice

    IMG_20170112_111701.jpg
     
    Ziet er erg lekker uit!
    Recept?
    Het orgineel is van Jelmer de boer. Maar ik heb hem aangepast;

    -1000ml kwark naar keuze (Ik had gewone kwark)
    -3 Bananen (of iets anders wat jou lekker lijkt. Frambozen, aardbeien, whatever)
    -35g Pindakaas
    -80g whey (Ik had isolaat banaan van XXL. Vandaar ook de bananen en bananen flavdrops)
    -Roggebrood (voor de bodem. Of bastognekoek ofzo is ook awesome)
    -12 blaadjes gelatine
    -Springvorm
    -Optioneel flavdrops (ik had banaan)

    -Bakpapier
    -Koelkast
    -3u geduld

    12 gelatine blaadjes in koud water weken.

    Springvorm bekleden met bakpapier (bodem is voldoende). Roggebrood of iets anders voor je bodem verkruimelen en in een kom doen. 35g pindakaas (meer mag ook. Maar cut hiero dus ik moest ergens op besparen :P ) erbij, goed mixen. Bodem ermee bekleden.

    Kwark in een kom doen. Whey erbij. Flavdrops erbij. Goed mixen. Echt goed, anders krijg je whey klonten en dat is smerig.

    Bananen prakken. Banaan in een steelpan doen, iets water erbij zodat het niet aanbrand en verwarmen. Als het te dik wordt doe je er weer iets water bij. Gelatine blaadjes erbij, goed doorroeren en goed warm laten worden. Blaadjes moeten oplossen. Hier telt weer, als je drab te dik wordt, water erbij.

    Als de gelatine goed opgelost is dan doe je het mengsel bij je kwark. Dat roer je nog even kei loei goed door. Dat stort je op je bodem, dek je af met zilverfolie of vershoudfolie en zet je minimaal 3u in de koelkast.

    Als je er 8 punten uithaalt zijn dit je macro's:

    kcal : 215
    Vet : 1.7g
    KH : 22,6
    Eiwit : 24,8
     
    Het orgineel is van Jelmer de boer. Maar ik heb hem aangepast;

    -1000ml kwark naar keuze (Ik had gewone kwark)
    -3 Bananen (of iets anders wat jou lekker lijkt. Frambozen, aardbeien, whatever)
    -35g Pindakaas
    -80g whey (Ik had isolaat banaan van XXL. Vandaar ook de bananen en bananen flavdrops)
    -Roggebrood (voor de bodem. Of bastognekoek ofzo is ook awesome)
    -12 blaadjes gelatine
    -Springvorm
    -Optioneel flavdrops (ik had banaan)

    -Bakpapier
    -Koelkast
    -3u geduld

    12 gelatine blaadjes in koud water weken.

    Springvorm bekleden met bakpapier (bodem is voldoende). Roggebrood of iets anders voor je bodem verkruimelen en in een kom doen. 35g pindakaas (meer mag ook. Maar cut hiero dus ik moest ergens op besparen :P ) erbij, goed mixen. Bodem ermee bekleden.

    Kwark in een kom doen. Whey erbij. Flavdrops erbij. Goed mixen. Echt goed, anders krijg je whey klonten en dat is smerig.

    Bananen prakken. Banaan in een steelpan doen, iets water erbij zodat het niet aanbrand en verwarmen. Als het te dik wordt doe je er weer iets water bij. Gelatine blaadjes erbij, goed doorroeren en goed warm laten worden. Blaadjes moeten oplossen. Hier telt weer, als je drab te dik wordt, water erbij.

    Als de gelatine goed opgelost is dan doe je het mengsel bij je kwark. Dat roer je nog even kei loei goed door. Dat stort je op je bodem, dek je af met zilverfolie of vershoudfolie en zet je minimaal 3u in de koelkast.

    Als je er 8 punten uithaalt zijn dit je macro's:

    kcal : 215
    Vet : 1.7g
    KH : 22,6
    Eiwit : 24,8

    Thanks! Ga ik binnenkort zeker eens proberen!
     
    Vieze ruften checking in
     

    75gr gemalen oats 75gr normaal
    Beetje baking soda
    1 banaan 10 a 15gr geraspte kokos beetje krenten.
    20gr geraspte chocolade
    40gr xxl speculoos whey +melk

    Ligt er ook maar net aan wat je lekker vind. Gewoon beetje dingen uitproberen.

    Andere whey soort kan natuurlijk ook. Appeltaart en en met extra appel erdoor. Zo kan je allemaal verschillende variaties maken.
     
    Back
    Naar boven