Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit keer een video van wat meals haha
http://www.youtube.com/watch?v=PMhYDhhPpzo
Als iemand zich afvraagt waarom we als "vikingen" "verkleed" zijn, heeft met onze sport & interesse in het viking thema te maken
http://www.youtube.com/watch?v=Urj4YOOPl9M

hahahahahahahahah!! Verdomme wat heb ik een honger nice vid!dit keer een video van wat meals haha :d
als iemand zich afvraagt waarom we als "vikingen" "verkleed" zijn, heeft met onze sport & interesse in het viking thema te maken
]
keep it coming... de meest ranzige foto wint!Omdat er soms toch wel eens iets heel lekkers voorbij kan komen.Ik wil alleen even zeggen dat de topic starter echt de meest waanzinnig gore maaltijden eet die ik ooit heb gezien. De meesten hier eten echt als varkens, waarom nog foto's maken van die zooi?!

Een andere rustdag meal. Zucchini pannekoeken, een hoop groene veggies en in het midden weer wat shoarma.
Die video met je vrienden is echt leuk... Ikzelf ben een hele grote eter (eet zo 5000kcal voor ontbijt haha en zo te zien jullie ook x)) maar dan samen met vrienden maakt alles zo veel leuker, helaas heb ik niemand om IF mee te ''delen''.
Behalve dat dit vrij sporadisch is, heh.Haha ja hoor, m'n tanden kunnen wat hebben! Eigenlijk had ik direct na de oatmeal oblivion naar de tandarts moeten gaan; ik zou flink gehaat worden!epic filmpjes
heb je nog tanden over tricky of zit je aan een kunstgebit inmiddels![]()
Ik wil alleen even zeggen dat de topic starter echt de meest waanzinnig gore maaltijden eet die ik ooit heb gezien. De meesten hier eten echt als varkens, waarom nog foto's maken van die zooi?!
Ik ken niemand in mijn omgeving die van zulke maaltijden een hap zou durven nemen hahaha
ach ja ik kijk m'n ogen in elk geval uitkeep it coming... de meest ranzige foto wint!
Ik ben dankzij IF een vrij unieke/aparte/alternatieve eter geworden die ervan houdt om te experimenteren met de vaagste combi's (voornamelijk post workout meals, m'n standaard maaltijden zijn vlees+groenten en kwarkbowls). Alles wat ik maak vind ik behoorlijk lekker, en haast iedereen die ik wat laat proeven vind het heerlijk. Zelfs de standaard "wat de boer niet kent vreet ie niet" mensen. Voeding is te leuk om enkel bezig te zijn met saaie "been there done that" maaltijden 
Tatsu, heb jij het recept van die Zucchini pannenkoeken? Hoe heb je ze gemaakt?
Ik had gewone meel gebruikt overigens.Thanks. Het is idd wel geweldig om dergelijke vrienden te hebben - beetje een soortgelijke denkwijze hebben qua training & voeding. Zulke meets zijn echt een gigantisch feest iedere keer. Mijn vorm van "sociaal comazuipen" I guessBehalve dat dit vrij sporadisch is, heh.
Laat een paar vrienden (geïntresseerd in krachttraining) IF een poging te geven - dat is wat ik met de 2 Zweedse dudes had gedaan. Net als mij vonden ze het een ideale leef/voedingswijze na enkele maanden. En waar woon je ergens? Ik ken enkele "IF'ers" in de buurt van Almere/Nijmegen/Enschede/Alkmaar.
.Van mijn vrienden die krachttrainen hebben geen voedingschema, ze hebben zo iets van we zien wel, en ze weten dat ik IF beoefen, een daar van heeft er een negatieve beeld bij en de ander heeft zo iets van je doet maar. Dus beide hebben geen interesse in IF en het zijn ook geen grote eters als mij (ze hebben al moeite met 100gr brinta/havermout >_<)
Ik woon zelf in Heerenveen, ligt in Friesland. Komt helaas niet echt in de buurt.
Eet vandaag maar 1 keer om praktische redenen. Wel lekker.![]()
iknowthatfeelbro.jpgDie video met je vrienden is echt leuk... Ikzelf ben een hele grote eter (eet zo 5000kcal voor ontbijt haha en zo te zien jullie ook x)) maar dan samen met vrienden maakt alles zo veel leuker, helaas heb ik niemand om IF mee te ''delen''.

Laat een paar vrienden (geïntresseerd in krachttraining) IF een poging te geven - dat is wat ik met de 2 Zweedse dudes had gedaan. Net als mij vonden ze het een ideale leef/voedingswijze na enkele maanden. En waar woon je ergens? Ik ken enkele "IF'ers" in de buurt van Almere/Nijmegen/Enschede/Alkmaar.
Weet je ook waar die trainen? misschien eens een keer een praatje mee doen.