AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169

kcal ongeveer?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
cheesecake naar recept van TrickyTatsu. Zonder topping ook lekker!
Kwark + chocowhey + banaan + walnoten + cottagecheese + havermout is dit geloof ik.

Deel van een andere maaltijd die ik tussen een tortilla tyf.

kcal ongeveer?

[IMox.com/u/10444308/naamloze%20map%202/image.jpg[/IMG]
cheesecake naar recept van TrickyTatsu. Zonder topping ook lekker!
Kwark + chocowhey + banaan + walnoten + cottagecheese + havermout is dit geloof ik.

Deel van een andere maaltijd die ik tussen een tortilla tyf.
[IMG.com/u/10444308/naamloze%20map%202/image%20%281%29.jpeg[/IMG]

Rond de 2000 KCals.

Laatst bewerkt:
q0m0uGe.jpg

Maaltijden voor op werk voor 2dagen :)

300gram zoete aardappel + 125gram gegrilde kipfilet
100gram rijst met 20gram rozijnen + 125gram gegrilde kipfilet
100gram rijst met 20gram rozijnen + 200gram gehakt,uien en paprika

Turkse rode en groene puntpaprika's met ui en aardappelen en 200 gram beenham + restje kidneybonen in pikante saus
en currysaus. Met een paar tortilla's (die niet op de foto staan) erbij.
2rzdpmv.jpg

Overdag laag in carbs gezeten, behalve pre workout; hier mijn post workout: (magere franse kwark jumbo + 30 gr whey + rozijnen + verse ananas + banaan)

qxudf5.jpg

Ruim 250gram rijst (ongekookt
100 gram wokgroenten
Ruim 200 gram kipfilet

2rwrcle.jpg

samen 1200gram aan eten, morgen voor op school. Gemiddelde bak voer die ik elke dag meeneem hehe.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.069
Hey TrickyTatsu, ga jij je meals sectie op je website nog updaten? Heb ondertussen zoveel meals gezien dat ik nu door de bomen het bos niet meer zie :D

Hmmm check je toevallig de NL versie van m'n site? Daar doe ik niet zo veel meer mee - ik update vnl de engelse versie :o

Laatst had ik het nog uitgebreid!
http://stormtricks.com/en/meal-ideas-recipes/

Tortilla wraps met zelfgemaakte tonijn-salade & rosbief+ham+magere smeerkaas:

Eerste keer dat ik succesvolle "mooie" wraps heb gemaakt haha. Normaal vallen ze uit elkaar; nu echt geprobeerd om goed dicht te rollen en de uiteinden naar binnen te vouwen :D

Fuuaaark looks good!!!

Ik had hier trouwens tijdje geleden gepost dat ik m'n eigen kipkruiden had gemaakt en nu heb ik van de week de kip gekruid met Verstegen gematigd zout (mijne was op) en nu proef ik pas goed hoe faaacking zout die shit is (vind het echt ranzig) :(. Zometeen snel weer mn eigen voorraadje kipkruiden maken

Fuuaaark looks good!!!

Ik had hier trouwens tijdje geleden gepost dat ik m'n eigen kipkruiden had gemaakt en nu heb ik van de week de kip gekruid met Verstegen gematigd zout (mijne was op) en nu proef ik pas goed hoe faaacking zout die shit is (vind het echt ranzig) :(. Zometeen snel weer mn eigen voorraadje kipkruiden maken
http://www.supermarktaanbiedingen.com/product/verstegen-kruidenmix-kip-natriumarm-pot-agrave-40-gram

;)

(is een eigen kruidenmengsel vaak nog lekkerder, maar ok)

Even genieten!
Blad waar het opstaat is 50 cm diameter. :) servet erop wegens het glijden want ik neem het op schoot! *lui.... *
250 gram piepers + zelfde hoeveelheid aan salade met 300 gram vis met limoen en koriander en kruiden gemarineerd.
Bakje is de marinade even opgewarmd voor bij de aardappelen.
Vooraf had ik een pakje gerookte zalm!
28coa2w.jpg

maaltijd voor het trainen :D

2lzu4y.jpg

Die video met je vrienden is echt leuk... Ikzelf ben een hele grote eter (eet zo 5000kcal voor ontbijt haha en zo te zien jullie ook x)) maar dan samen met vrienden maakt alles zo veel leuker, helaas heb ik niemand om IF mee te ''delen''.

Wat?

300 Gr. Rundergehakt
60gr jonge kaas
75gr rijst
Kruiden: knoflook en zout

70 Gr. Eiwitten
63 Gr. Carbs
80 Gr. Vet
Totaal: 1270 kcal

2vb2636.jpg

Pre op stap gaan maaltijd.

image.jpg

100 gram tagliatelle met zelfgemaakte knoflooksaus en witte peper, 200 gram bloemkool met paprikapoeder en 150 gram zalm met een salade en gebakken uitjes met 80 gram fetakaas meegebakken

2013-03-01 18.03.25.jpg

1tv42g.jpg

Rijst spreekt voor zich

Mengseltje daarbover bestaat uit:

kipfilet in kleine blokjes + bruine bonen uit blik + beetje ui + beetje knoflook + aardappel (al gekookt en erbij gegooid) + stukjes rode paprika en een beetje tomatenpuree.

Redelijk goedkoop....en best goed. Bruine bonen ook wel geloof ik. Eerste keer dat ik dit at was gisteren maar die blijft er altijd in.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven