Psvcr7
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.993
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
is thuis ook wel te maken denk ik, denk wel dat zo'n banaantje wel op zo'n 450 a 500kcal zit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is thuis ook wel te maken denk ik, denk wel dat zo'n banaantje wel op zo'n 450 a 500kcal zit

is thuis ook wel te maken denk ik, denk wel dat zo'n banaantje wel op zo'n 450 a 500kcal zit![]()

een feestje van je whey shake maken..
Men neme: koud water (koelkast) + 55g whey + handje crushed ijs..even blenderen en uitschenken maar
voor de liefhebbers: voeg een schuit rum toe om het af te maken![]()

Men neme: koud water (koelkast) + 55g whey + handje crushed ijs..even blenderen en uitschenken maar
Voor de liefhebbers: voeg een schuit rum toe om het af te maken![]()
Ook lekker om er wat kaneel en/of cacao overheen te doen.![]()
Havermout met lactosevrijemelk, banaan, appel en noten. Yummie voor de ochtend!

Goede typfout

Voor de liefhebbers: voeg een schuit rum toe om het af te maken![]()
JaDie toevallig ook gekocht gisteren, kilootje ervan, ben benieuwd.
Zullen we insta vriendjes worden? <3

About last night..
Vooraf wat broodjes met verse kruidenboter en als toetje was een baileys cheescake achtig ding met vanille ijs en slagroom. Natuurlijk nog een baileys on the side en thuis nog een B52, want je bent per slot van rekening maar 1 keer 41 maanden bij elkaar
Nom nom..zo iets at ik ook zondagDe maaltijd van gisteren, pizza shoarma (met cocktailsaus)
![]()

Yes! Super Griek