Hans_i
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.131
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat lul je nu man , mensen gaan kleinerenVreemde vorm van humor. Verre weg van wat ik en mijn vriendengroep humoritisch vind. Blijkbaar zit er hier wel een klik die dat soort humor geweeeeeeeldig vind. Grappen over jezelf maken dat doen ze nooit. Vind ik dus weer humor ipv ff wat mensen gaan kleineren als vorm van humor.
Anyhow... Over smaak valt niet te twisten. Geniet er maar van!
. Jij maakt je gewoon dik in iets waar je niet dik van kan worden, namelijk een kinderburger 
Vreemde vorm van humor. Verre weg van wat ik en mijn vriendengroep humoritisch vind. Blijkbaar zit er hier wel een klik die dat soort humor geweeeeeeeldig vind. Grappen over jezelf maken dat doen ze nooit. Vind ik dus weer humor ipv ff wat mensen gaan kleineren als vorm van humor.
Anyhow... Over smaak valt niet te twisten. Geniet er maar van!
)Ik wil als Brabander daar niet mee geassocieerd worden

:

eten ziet er goed uit!Ik reken het goed!Kardemompeul festival eats. Oke een bescheiden selectie ervan dan, daar komt ie!
Bakje geraspte kaas...met penne carbonara:
![]()
Kipschnitzelburger met mayo load en een minimale hoeveelheid micros:
![]()
Lángos want zuivel is de duivel, dikke huid enzo
![]()
En nog een kipschnitzelburger met ribbelfrietjes:
![]()
Die kipschnitzelburgers gingen nog wel een paar keer op repeat
Eindstand lichaamsgewicht na 5 dagen: -2kg
Aiaiaiai.

mmmmm vuile vieze hebnu hongrrrrrrrrKardemompeul festival eats. Oke een bescheiden selectie ervan dan, daar komt ie!
Bakje geraspte kaas...met penne carbonara:
![]()
Kipschnitzelburger met mayo load en een minimale hoeveelheid micros:
![]()
Lángos want zuivel is de duivel, dikke huid enzo
![]()
En nog een kipschnitzelburger met ribbelfrietjes:
![]()
Die kipschnitzelburgers gingen nog wel een paar keer op repeat
Eindstand lichaamsgewicht na 5 dagen: -2kg
Aiaiaiai.
Ik wist dat jullie Nederlanders gek waren op de kleur oranje, maar schijten jullie ook al oranje dat je denkt dat iedereen dit doet? Zo ziet échte andalouse er uit, van die flauwe, zoete kermisandalouse is inderdaad een pak donkerder.
ik lustm wel heurr ik heb al een behoorlijke tijd geen friet meer gehad.....Het is maar gewoon saus hoorMaar in het echt ziet het er wel beter uit.
Wij Belgen doen friet toch wel dat beetje beter.(foto zonder de vleesjes)
![]()
Wij Nederlanders zijn niet zo vindingrijk op dit gebied en pleuren er gewoon mayo op.Ik wist dat jullie Nederlanders gek waren op de kleur oranje, maar schijten jullie ook al oranje dat je denkt dat iedereen dit doet? Zo ziet échte andalouse er uit, van die flauwe, zoete kermisandalouse is inderdaad een pak donkerder.
Dit dus! Wat is dat voor diaree!