AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

:heart:
PhotoGrid_1521308841490.jpg

Wat Marina zegt:)
Helemaal waar!:)
Ik had bijna willen zeggen: "daar moet ik ook eens heen", maar dat is niet om de hoek. Nou wil het feit dat ik in mei toevallig in Boedapest ben...:p
Dan zou ik zeker eens langs 'Soul Food' gaan:) Maar er zijn zooo veel plekken waar je goed en voor weinig kan eten, ik ben zeker bereid om eens een lijstje met m'n favorieten door te sturen mocht je geïnteresseerd zijn!:thumbup:

Dan zou ik zeker eens langs 'Soul Food' gaan:) Maar er zijn zooo veel plekken waar je goed en voor weinig kan eten, ik ben zeker bereid om eens een lijstje met m'n favorieten door te sturen mocht je geïnteresseerd zijn!:thumbup:
Nice, bedankt voor de tip. Klinkt goed, en zo te zien weet jij wel wat lekker eten is! Ik zit er 5 dagen i.v.m. de bruiloft van een vriend. De bruiloft is in het weekend en ik heb er voor mijzelf een paar dagen vakantie aan vast geplakt. Ik ben al eens in Boedapest geweest, maar toen was ik nog vegetariër. Ondanks dat heb ik ook supergoed gegeten daar.

Ik zit in een Airbnb met een gym om de hoek waar ik wil trainen:
upload_2018-3-18_9-48-24.png

Ergens bij halte Astoria zat een straatje met een tiental restaurants. Kheb daar toen echt meerdere keren voortreffellijk gegeten. Kzal eens kijken of ik kan vinden waar dat precies was.

Oke :) Dat is iets verder dan ik in gedachten had. Ziet er wel super uit!

Even een maaltijdje naar binnen schuiven, moet zo weer 20 kilometer fietsen.
Kan van een maatje de auto lenen tot donderdag, hopen dat mijn auto voor dan klaar is.

gGxE3mol.jpg

Verder eten van de vorige daagjes;

Uu3vO6tl.jpg

7A1g0Nvl.jpg

SMpGCEQl.jpg

JgRYQdCl.jpg

Nice, bedankt voor de tip. Klinkt goed, en zo te zien weet jij wel wat lekker eten is! Ik zit er 5 dagen i.v.m. de bruiloft van een vriend. De bruiloft is in het weekend en ik heb er voor mijzelf een paar dagen vakantie aan vast geplakt. Ik ben al eens in Boedapest geweest, maar toen was ik nog vegetariër. Ondanks dat heb ik ook supergoed gegeten daar.

Ik zit in een Airbnb met een gym om de hoek waar ik wil trainen:
upload_2018-3-18_9-48-24.png

Bij Life1 bij corvin plaza kan je voor 1800 ft en je emailadres invullen: trainen en gebruik van welness (zwembadje en sauna) :)

Bij Life1 bij corvin plaza kan je voor 1800 ft en je emailadres invullen: trainen en gebruik van welness (zwembadje en sauna) :)
Nice, daar moet ik zeker een kijkje nemen, dat is geen geld. Misschien kan dat bij de Life1 Nyugati ook wel.

Nu even eten, beetje IIFIYM in het weekend:
- Gegrilde tonijnsteak met salade en dressing (zelf gemaakt uiteraard);
- Broodje pindakaas, sambal, komkommer, koriander;
- Magnum mini double raspberry.
IMG_20180318_162343.jpg

@hoxyz broccooli krijg je dr gratis bij?

Terug
Naar boven