- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik eet ook eigenlijk nauwelijks meer brood hoor, krijg daar altijd een beetje een bloated gevoel van. Maar zoals dit, of toast is heerlijk inderdaad!Ik eet niet zo vaak brood, maar dat is toch iedere keer weer genieten!
Dit ziet er dan ook meer dan smakelijk uit!
Dit ga ik eens proberen, dankje!Mijn maaltijd voor nu. Kabeljauw zoete aardappel en courgette. Flink gekruid
![]()
No you did not!krijg daar altijd een beetje een bloated gevoel van
Geen idee, heeeel veel kilo'tjes, 3 grote dozen
. Ik heb een grote vrieskist, dus zie het vanzelf wel. Ik koop ook wel regelmatig vlees en groente in de supermarkt. Voor mealpreppen is Musclemeat ideaal.Yep, vorig jaar gekocht en geen spijt van. Niet alleen in theorie, in de praktijk gaat het ook prima hoor...t*ring..jij hebt zeker zo een oldschool vrieskist waar je in theorie een lijk in kan verstoppen!![]()

Oei. Gelukkig ben ik in de bulk, binnen een paar dagen heb ik dat lijk wel op hoor, ff snel dooreten...Betrapt cool novice
Nu moet je het lijk elders zien te dumpen...

Deze man weet. Woepies heten ze, deze is met chocola maar ze hebben ook met kaneel.@Vito die had ik vroeger altijd van Bakkerij 't Stoepje, godver wat zijn die lekker![]()
Deze man weet. Woepies heten ze, deze is met chocola maar ze hebben ook met kaneel.
Bakkerij 't snoepje is inmiddels vervangen door patisserie achmed naast de döner@Vito die had ik vroeger altijd van Bakkerij 't Stoepje, godver wat zijn die lekker![]()
Bakkerij ‘t Stoepje hier op de markt elke zaterdag.Kaneel was hier favoriet, binnenkort maar eens zien te kopen ergens. Waar heb jij ze vandaan?
Mag dat nog joBakkerij ‘t Stoepje hier op de markt elke zaterdag.

Bakker Bart heeft ze bij ons ook. En t Stoepje staat nog steeds op de markt bij ons.Kaneel was hier favoriet, binnenkort maar eens zien te kopen ergens. Waar heb jij ze vandaan?
Bakkerij ‘t Stoepje hier op de markt elke zaterdag.