AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hebben ze allemaal!

Pro-tip: Pepsi cherry max is lekkerder dan coca cola zero cherry

Hoe kun je dan het voorgaande zeggen..:rolleyes:
:cheer;
Omdat de PWO-supps van tegenwoordig slappe zooi zijn, en ik zie mensen het echt dagelijks gebruiken, wat een onzin. Heeft dan ook geen enkel effect meer.

Ik moet trouwens ook op mijn hartslag letten, dus dat heeft er misschien mee te maken.

Lijntje coke schijnt ook goed te werken.. :trollface:

Omdat de PWO-supps van tegenwoordig slappe zooi zijn, en ik zie mensen het echt dagelijks gebruiken, wat een onzin. Heeft dan ook geen enkel effect meer.

Ik moet trouwens ook op mijn hartslag letten, dus dat heeft er misschien mee te maken.
Ik bestel in Duitsland. Maar vind een legale PWO toch ook net wat lekkerder dan een bak koffie of blikje monster of iets..
Als je hartissues hebt snap ik dat je eraf blijft..:o

Check even de ingredienten..

Daar zit meer caffeine in en nog wat extra stims als higenamine en hordenine..

Fully loaded is eigenlijk helemaal niet boeiend qua samenstelling..misschien dat de onderlinge verhoudingen goed uitwerken daarin..:o

Check even de ingredienten..

Daar zit meer caffeine in en nog wat extra stims als higenamine en hordenine..

Fully loaded is eigenlijk helemaal niet boeiend qua samenstelling..misschien dat de onderlinge verhoudingen goed uitwerken daarin..:o

Ja, de ingrediëntenlijst was redelijk 'compleet'...dat zag ik al inderdaad :D

Kweet niet wat dat met Fully Loaded is...het werkt goed voor me.

Godver....en ik wilde kappen met die ellende. Nu moet ik het toch een keer gaan uitproberen :roflol:
Als je jezelf dat voorgenomen hebt, gewoon volhouden, ik heb dat ook besloten een tijd terug en geen spijt van. Maar als je er zin in hebt gewoon doen natuurlijk!

Als je jezelf dat voorgenomen hebt, gewoon volhouden, ik heb dat ook besloten een tijd terug en geen spijt van. Maar als je er zin in hebt gewoon doen natuurlijk!

Gebruik PWO niet bij elke training hoor. Dat heeft geen nut meer op een gegeven moment. Wel bijna elke training citrulline omdat ik de pomp zo lekker vind :D

Terug
Naar boven