Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Same old shit, just a different day..

jUWGL6n.jpg

Zeg MissNuke ben je al een tijd vegetarisch aan het voeden of doe je dit sinds kort?
Shape gaat in ieder geval lekker.
Kan je vertellen wat jij de voordelen vind van geen vlees?

Een jaartje nu. Bevalt me prima eigenlijk, wbt smaak was ik al een beetje uitgekeken op vlees. Heel af en toe eet ik eens een visje.
Ik voel me fitter, huid is vele malen beter geworden. Voor de rest ga ik me niet mengen in heel het wel/niet vlees eten. doe mijn ding op mijn manier
en dat bevalt me prima. Ieder zijn ding.

Doe je daar nou helemaal niets op of bij?

jawel hoor had nog een gevulde salade erbij

Een jaartje nu. Bevalt me prima eigenlijk, wbt smaak was ik al een beetje uitgekeken op vlees. Heel af en toe eet ik eens een visje.
Ik voel me fitter, huid is vele malen beter geworden. Voor de rest ga ik me niet mengen in heel het wel/niet vlees eten. doe mijn ding op mijn manier
en dat bevalt me prima. Ieder zijn ding.

jawel hoor had nog een gevulde salade erbij
Wat voor visjes eet jij zo al??? Lust jij ook een haringkje

en dat bevalt me prima. Ieder zijn ding.....
Ik vind het juist interessant om de ervaring te horen. Een discussie is hier niet van toepassing toch.
Je argument m.b.t. de smaak en uitgekeken is voldoende toch.
Ben wel benieuwd wat je bedoelt met "huid is vele malen beter geworden".

Ik vind het juist interessant om de ervaring te horen. Een discussie is hier niet van toepassing toch.
Je argument m.b.t. de smaak en uitgekeken is voldoende toch.
Ben wel benieuwd wat je bedoelt met "huid is vele malen beter geworden".
Van vlees krijg je meestal een beetje een vettige huid.

Van vlees krijg je meestal een beetje een vettige huid.

Ik persoonlijk denk dat het vooral komt door de hormonen en antibiotica die dieren krijgen toegediend, dat mijn eigen hormoonhuishouding daar op reageert en dat daardoor dus pukkels ontstaan

Bron = MissNuke

Terug
Naar boven