shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Daar gaat zijn #keto yolo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gaat zijn #keto yolo
Mr meneer
Same old shit, just a different day..
Zeg MissNuke ben je al een tijd vegetarisch aan het voeden of doe je dit sinds kort?
Zeg MissNuke ben je al een tijd vegetarisch aan het voeden of doe je dit sinds kort?
Shape gaat in ieder geval lekker.
Kan je vertellen wat jij de voordelen vind van geen vlees?
Voor de rest ga ik me niet mengen in heel het wel/niet vlees eten.

Eet je kinderen met bonen?
Wat voor visjes eet jij zo alEen jaartje nu. Bevalt me prima eigenlijk, wbt smaak was ik al een beetje uitgekeken op vlees. Heel af en toe eet ik eens een visje.
Ik voel me fitter, huid is vele malen beter geworden. Voor de rest ga ik me niet mengen in heel het wel/niet vlees eten. doe mijn ding op mijn manier
en dat bevalt me prima. Ieder zijn ding.
jawel hoor had nog een gevulde salade erbij
Lust jij ook een haringkjeIk vind het juist interessant om de ervaring te horen. Een discussie is hier niet van toepassing toch.Een jaartje nu. Bevalt me prima eigenlijk, wbt smaak was ik al een beetje uitgekeken op vlees. Heel af en toe eet ik eens een visje.
Ik voel me fitter, huid is vele malen beter geworden. Voor de rest ga ik me niet mengen in heel het wel/niet vlees eten. doe mijn ding op mijn manier
en dat bevalt me prima. Ieder zijn ding.....
Van vlees krijg je meestal een beetje een vettige huid.Ik vind het juist interessant om de ervaring te horen. Een discussie is hier niet van toepassing toch.
Je argument m.b.t. de smaak en uitgekeken is voldoende toch.
Ben wel benieuwd wat je bedoelt met "huid is vele malen beter geworden".
Van vlees krijg je meestal een beetje een vettige huid.

misschien moet ik daar dan ook maar mee stoppen voor een perfect resultaat.Bron pleaseVan vlees krijg je meestal een beetje een vettige huid.
Van vlees krijg je meestal een beetje een vettige huid.