MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Gezellig ingericht, je zu zo mee kunnen doen aan een woonprogramma. Dan geen vegan grapjes maken hor, dan blijven ze kasten opentrekkentotdat ze de kast met kunstleren sandalen en (natuurlijk loslopende) geitenwollensokken vinden

Hahaha dank je wel, ben er veel mee bezig... Ik ben geen vegan trouwens.. dus geen verdwaalde loslopende sokken hier

Weet ik, ik reageerde op jouw #vegan. We moeten de discussie immers op gang houden :D

Oooh....ik haat vroeg opstaan :eek:

Maar de kleine pesterijtjes hier tussen vegans en omni- en carnivoren vind ik wel geweldig :D

Oooh....ik haat vroeg opstaan :eek:

Maar de kleine pesterijtjes hier tussen vegans en omni- en carnivoren vind ik wel geweldig :D

Tjah ik ook maaar.. kind met vakantie = veels te veel energie= vervelend vroeg wakker.

Ja als het daar maar bij blijft toch

Tjah ik ook maaar.. kind met vakantie = veels te veel energie= vervelend vroeg wakker.

Ja als het daar maar bij blijft toch

Die van mij hebben ook vakantie, maar die vinden het fijn als pa en ma zijn opgezout naar hun werk :D + worden pas om 12 uur (of later) wakker + Netflixen de hele dag en hebben niet eens door hoe laat het is... :rolleyes:

Die van mij hebben ook vakantie, maar die vinden het fijn als pa en ma zijn opgezout naar hun werk :D + worden pas om 12 uur (of later) wakker + Netflixen de hele dag en hebben niet eens door hoe laat het is... :rolleyes:

Wat een opvoeding, dat sta je toch verdomme niet toe :eek:

I have no kids I wouldn't know :roflol:

Dat zijn nog eens tijden.. de mijne staat om half 7 naast mijn bed te stuiteren.. wil eten enzo... en opzich niet heel veel last van hem hoor. Speelt heel pedagogisch verantwoord fortnite.. alleen thuis laten zit er nog ff niet in, wil hij zelf ook niet trouwens..

Wat een opvoeding, dat sta je toch verdomme niet toe :eek:

I have no kids I wouldn't know :roflol:

Haha...denk je dat ik dat kan controleren? :D Ten tweede zijn ze 15 en 18, dus moeten ze lekker zelf weten. Ze zitten 's-avonds gewoon gezellig bij ons met eten en samen het journaal kijken hoor. We zijn niet heel a-sociaal als gezin. Telefoon weg onder het eten, samen opruimen en bakkie koffie/thee samen. Het kan erger toch? ;)

Speelt heel pedagogisch verantwoord fortnite.. alleen thuis laten zit er nog ff niet in, wil hij zelf ook niet trouwens..

Oh God....Fortnite. Dat speelt mijn jongste ook op de PS4 :rolleyes: Die van mij vinden het overigens allebei prima...Samen thuis of alleen thuis, maakt ze niet uit. Iets met leeftijd hoor, want toen ze nog jonger waren wilden ze ook dat wij thuis waren.

Oh God....Fortnite. Dat speelt mijn jongste ook op de PS4 :rolleyes: Die van mij vinden het overigens allebei prima...Samen thuis of alleen thuis, maakt ze niet uit. Iets met leeftijd hoor, want toen ze nog jonger waren wilden ze ook dat wij thuis waren.

Hij op de ipad en pc... nog goed ook:o

De mijne is 7.. zelf geen fijn gevoel bij om hem alleen te laten.
Na goed we dwalen af... on topic maar weer hahah

U vraagt, wij draaien :p

Maaltijd gisteren, post workout:

Hij op de ipad en pc... nog goed ook:o

De mijne is 7.. zelf geen fijn gevoel bij om hem alleen te laten.
Na goed we dwalen af... on topic maar weer hahah

Nee, 7 is ook te jong om alleen te laten. Deden wij ook niet hoor...En ja, we dwalen af. Daarom dan maar een voedsel-foto! :D

IMG_4983.JPG

@GarageGym ....wel zelf opgegeten toch?....lekker knabbelen...doe mij nog maar zo'n portie haha :p

Terug
Naar boven