darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jumbo hier heeft volgens mij geen gele, morgen ff checken! Ik heb de laatste tijd al aardig wat potten Breyers weggewerktSowieso bij de Jumo en Hoogvliet...Oppo ijs is lekker, maar Breyers is lekkerder en betere macro's volgens mij...tussen 280 en 340kcals voor een hele pot.

Dan zou ik echt pissed zijnjumbo scheen ook die low calorie ijs van een pagina terug te hebben....maar niet bij mij verdomme. Daarna met de auto naar de appie gereden , scheen volgens de site open te zijn , alleen verschoven werktijden ivm pinksteren. Niet open.....daarna zelfs de appie to go gebelt , de aardige mevrouw zegt even te gaan kijken en komt met de geweldige mededeling dat ze ze hebben.....kom ik daar aan , dacht ze dat ik ben en jerry's bedoelde. oeps , moet dit niet in het ''wat heeft vandaag mijn dag verpest'' topic? :'(

Wat een zelfbeheersing.....

ik probeer mijn frustratie positief om te zetten naar vastberadenheid...;p
Bij de plus in brunssumWaar hebben ze die gele monster? Ik ga dat Oppo ijs 's een keer testen!
What is in the man's mind....ik probeer mijn frustratie positief om te zetten naar vastberadenheid...;p
@ProudPizza Hier krijg je ook een strakke buik van.......
en jouw cheat dan??

Geen cheatday op een rustdag.....genoeg cheatmeals in de vriezer...wel van MM...is dat ook cheatmeal?