Zou ik het inkoppertje maar maken...
Nee maar wel graag kleine meisjes![]()
Nouja Kathleen heeft nu een banaan met pindakaas in haar mond, close enough?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ik het inkoppertje maar maken...
Nee maar wel graag kleine meisjes![]()

Zit je nu nog steeds niet terug in de bak? Jammer.
.Nee, maar heb wel een paar selfies van je uitgeprint voor als ik wel terug moet
![]()
Vorige week een heidag bij van der Valk in Eindhoven gehad met het werk. Prima lunch buffet ook daar.
Wat een leven, iPad aan tafel. Dat mogen ze bij ons niet.

Wat een leven, iPad aan tafel. Dat mogen ze bij ons niet.![]()

Als ik bij jou aan tafel zou zitten zou ik wel weten waar ik naar zou kijken.Hier ook niet altijd hoor. Als hij erg druk is bied het hem rust, toen de tijd in overleg met de fysio afgesproken. Op de dagen dat hij geen rust heeft en dus ook niet de rust heeft om te eten/stilzitten mag hij een filmpje kijken. Tussendoor eet hij dan zijn bord leeg ipv dat hij ermee gaat spelen of ondersteboven op zijn stoel gaat zitten![]()

Vorige week een heidag bij van der Valk in Eindhoven gehad met het werk. Prima lunch buffet ook daar.
.Misschien wil @MissNuke wel helemaal niet met jouw aan tafel zitten........misschien?.....zeker weten!!Als ik bij jou aan tafel zou zitten zou ik wel weten waar ik naar zou kijken.![]()
Kon het niet laten! Heb weer waffels gebakken. Deze keer bij enkele waffels 10g suiker toegevoegd... dit maakt 40kcals extra per waffel.
Anders per waffel ongeveer 140kcal/waffel.
10g eiwit, 14g carbs, 4g vet
![]()
Zitten niet nee, maar op tafel... euh, laat maar.Misschien wil @MissNuke wel helemaal niet met jouw aan tafel zitten........misschien?.....zeker weten!!