Dawg
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.636
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 boterhammen pindakaas
Werk je in de kroeg?
Dat is niet vegan, of was het soms sojamelk?Carrot cake en protein brownie (met een matcha latte en American).
![]()
![]()
Havermelk. Het is een vegan koffiebar.
Aha, kan ook natuurlijk. Bij een gewone koffiebar kun je dit soort dingen inderdaad beter niet bestellen, ook dat gebak niet, zit zeker zuivel in.
Daarmee ga ik ook niet naar gewone koffiebarsAha, kan ook natuurlijk. Bij een gewone koffiebar kun je dit soort dingen inderdaad beter niet bestellen, ook dat gebak niet, zit zeker zuivel in.
Keuze genoeg gelukkig.Ja, tegenwoordig wel. Ik weet niet hoe het in Belgenland is, maar in NL valt het nog erg tegen vergeleken met veel andere landen. Ik was bijv. onlangs in Boedapest; daar zijn ze veel verder v.w.b. gezondheid en rekening houden met diverse diëten.Daarmee ga ik ook niet naar gewone koffiebarsKeuze genoeg gelukkig.
In grote steden hier vind je toch altijd wel een aantal opties. Was nu in de stad (Gent) en ben 3 vegan koffiebars/cafés tegen gekomen op 400 meter wandelen.Ja, tegenwoordig wel. Ik weet niet hoe het in Belgenland is, maar in NL valt het nog erg tegen vergeleken met veel andere landen. Ik was bijv. onlangs in Boedapest; daar zijn ze veel verder v.w.b. gezondheid en rekening houden met diverse diëten.
Carrot cake en protein brownie (met een matcha latte en American).
![]()
![]()

Liever een grotere dan een lelijkeToch knap dat je een grotere ecto dan mij weet te vinden op dit hele forum
Edit: carrot cake? Moppen.nl - Mop: Worteltjestaart![]()