XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
.

IMG_20180606_202833.jpg

Heb je nou daar 10 minuten over na zitten denken? :trollface:

Waarom geen saus trouwens? Vloeibare vetten zijn meestal de gezondere vetten. Mayo is ook maar gewoon ei, olijfolie en wat andere meug.
Zeker zijn vetten gezond, ik heb netjes mijn boterhammetjes pindakaas, eieren en noten op. Ik tel gewoon mijn kcal en zorg dat ik op mijn gewenste aantal kom. Ik pak dan liever een extra stukje vlees i.p.v. saus. Bovendien vind ik mayo over vlees niet te nassen en zonde van de smaak van het vlees. Het vlees was al gekruid en sinds ik geen sausjes meer gebruik ben ik smaak van echte kruiden en vlees veel meer gaan waarderen.

Je 10-minuten opmerking snap ik geen reet van. Of bedoel je soms dat ik niet direct reageerde? Dat is omdat ik met mijn collega's aan het socializen was en niet zo spastisch elke 5 minuten op mijn telefoon kijk.

Ik snap niet waarom zoveel mensen denken dat bbq gelijk staat aan ongezond eten. Ik denk dat jouw bbq bord cleaner is dan het gemiddelde avondeten :p
Klopt, maar een BBQ betekent voor veel mensen ontzettend veel vlees, 0 vitaminen en mineralen, veel vette en zoete sauzen, veel bier, veel stokbrood met kruidenboter of pindasaus en aan het eind van de dag een overschrijding van hun dagelijkse behoefte met zomaar een kcal of 2000 ofzo.

cookies en cream van breyers ftw. mint chip moet je van houden. De vanille en chocolade van oppo is dan wel weer beter , stuk romiger.

Kip gemarineerd in sambal , beetje krokante kruiden erop in de oven. Sla met bieslook en beetje chili saus in een wrap .. lekkaaah

646CE3B8-FFBD-4840-A42B-0D32C52C30E0.jpeg

@wesleyb8 lekker ...doe er nog maar 1 of 2......als ze echt lekker zijn

Terug
Naar boven