- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee eens. Ziet er echt erg smakelijk uit!@Nomen Nescio moet zijn eigen voedsel topic krijgen!
Zeker zijn vetten gezond, ik heb netjes mijn boterhammetjes pindakaas, eieren en noten op. Ik tel gewoon mijn kcal en zorg dat ik op mijn gewenste aantal kom. Ik pak dan liever een extra stukje vlees i.p.v. saus. Bovendien vind ik mayo over vlees niet te nassen en zonde van de smaak van het vlees. Het vlees was al gekruid en sinds ik geen sausjes meer gebruik ben ik smaak van echte kruiden en vlees veel meer gaan waarderen.Heb je nou daar 10 minuten over na zitten denken?
Waarom geen saus trouwens? Vloeibare vetten zijn meestal de gezondere vetten. Mayo is ook maar gewoon ei, olijfolie en wat andere meug.
Klopt, maar een BBQ betekent voor veel mensen ontzettend veel vlees, 0 vitaminen en mineralen, veel vette en zoete sauzen, veel bier, veel stokbrood met kruidenboter of pindasaus en aan het eind van de dag een overschrijding van hun dagelijkse behoefte met zomaar een kcal of 2000 ofzo.Ik snap niet waarom zoveel mensen denken dat bbq gelijk staat aan ongezond eten. Ik denk dat jouw bbq bord cleaner is dan het gemiddelde avondeten![]()
Is dat ijs iets? zie het vaker voorbijkomen. Die chocoversie is maar 310kcal per 500ml terwijl een ben en jerry dat bijna per 100gr heeft

Is zeker lekker ijs! Ah heeft ze nu in de bonusIs dat ijs iets? zie het vaker voorbijkomen. Die chocoversie is maar 310kcal per 500ml terwijl een ben en jerry dat bijna per 100gr heeft![]()
Koupe en Oppo ken ik, maar dit merk heb ik niet eerder zien liggen bij de AH. Ziet er wel erg lekker uit.

dat wordt speciaal naar de ah dus
CookieGa morgen een hele unit van de choco versie eten, ben erg benieuwd
Welke smaak heb jij?
Oppo ben ik erg positief over. Choco wel iets beter dan de salted caramel.