- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de vrouwen is de foto met de maaltijd vaak meer een ware compositie waarbij het bord mooi is opgemaakt en de kleuren mooi combineren. Elementen naast de maaltijd zijn meestal op een mooie manier in de foto verwerkt (bloemen op de achtergrond, de setting waarin de maaltijd gegeten wordt, etc). Het moet allemaal net iets perfecter / mooier overkomen.
Licht ontbijtje: 2 volkoren crackers, 25gr ontvette ham, 22gr kaas 20%vg en wat konijnenvoer.
![]()

Ik heb gewoon geen planten in huis, want die gaan dood
En voor de rest staat hier amper iets rond... Dus saaie foto's ja![]()

Weet het eigenlijk niet precies. Ik was door dit topic aan het bladeren en mij viel op dat ik op basis van de foto van de meal heel vaak goed gokte of de poster een man of vrouw is. Dit leek meer op het werk van een man. Maar als ik moet bepalen waarop ik dit baseer... Ik denk dat mannen meer van eenvoud zijn. Gewoon twee of drie hoopjes of Alles door elkaar. blablabla.
.geld speelt geen rol #flex
Ovenschotel, clean en past prima binnen de cut. (En nog vegetarisch ook, niet vegan trouwens.)
Pompoen, ui, knoflook, paddenstoelen, kruidenmix (Verstegen), ei, magere kwark.
![]()
![]()

Ja, ik heb het liefst toch altijd iets er bij als aardappelen/rijst/pasta. Als je low carb wil gaan, zou je natuurlijk zonder kunnen nemen.Opgediend met rijst, of zie ik dat verkeerd?
Ziet er lekker uit, maar mijn vriend zou zeker vragen waar het vlees zit![]()
.Ovenschotel, clean en past prima binnen de cut. (En nog vegetarisch ook, niet vegan trouwens.)
Pompoen, ui, knoflook, paddenstoelen, kruidenmix (Verstegen), ei, magere kwark.
![]()
![]()