AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Koffie en pringles. Breakfast of champions:)

E0A8C368-51EC-4586-9CA6-7FB48D7FCB0D.jpeg

Vanwaar eigenlijk het vooroordeel? :p

Weet het eigenlijk niet precies. Ik was door dit topic aan het bladeren en mij viel op dat ik op basis van de foto van de meal heel vaak goed gokte of de poster een man of vrouw is. Dit leek meer op het werk van een man. Maar als ik moet bepalen waarop ik dit baseer... Ik denk dat mannen meer van eenvoud zijn. Gewoon twee of drie hoopjes of Alles door elkaar. Eventueel wat saus of wat kruiden erover voor het mooie effect. Meestal grote porties. Soms is de rand van het bord bij het opscheppen vies geworden en veel mannen maken dit niet schoon. Terwijl veel vrouwen dit voor de foto wel schoon zouden maken.

Bij de vrouwen is de foto met de maaltijd vaak meer een ware compositie waarbij het bord mooi is opgemaakt en de kleuren mooi combineren. Elementen naast de maaltijd zijn meestal op een mooie manier in de foto verwerkt (bloemen op de achtergrond, de setting waarin de maaltijd gegeten wordt, etc). Het moet allemaal net iets perfecter / mooier overkomen.

Laatst bewerkt:
Bij de vrouwen is de foto met de maaltijd vaak meer een ware compositie waarbij het bord mooi is opgemaakt en de kleuren mooi combineren. Elementen naast de maaltijd zijn meestal op een mooie manier in de foto verwerkt (bloemen op de achtergrond, de setting waarin de maaltijd gegeten wordt, etc). Het moet allemaal net iets perfecter / mooier overkomen.

Licht ontbijtje: 2 volkoren crackers, 25gr ontvette ham, 22gr kaas 20%vg en wat konijnenvoer.

WP_20180610_09_41_02_Pro.jpg

Moet jij ons wat vertellen,@Bubs? :trollface:

Eens iets anders geprobeerd: kokospannenkoekjes, klein beetje zwarte chocoladesaus, 0% Griekse yoghurt en rood fruit.
Ze zien er niet uit, maar smaken wel lekker :rolleyes:

Lunch15.jpg

Ik heb gewoon geen planten in huis, want die gaan dood :p
En voor de rest staat hier amper iets rond... Dus saaie foto's ja :D

Koop dan planten in hydrokorrels, 1x per 2-4 weken water geven en af en toe voedingsstoffen toevoegen :p

Buiten het vergeten van het geven van water kun je eigenlijk niks fout doen met die krengen.. nouja een zon plant in de schaduw zetten :o

Nou vooruit! Je kunt 'm ophalen!

Omw :eyebrow:

OT:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kipgehakt met paddestoelen en rijst.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet het eigenlijk niet precies. Ik was door dit topic aan het bladeren en mij viel op dat ik op basis van de foto van de meal heel vaak goed gokte of de poster een man of vrouw is. Dit leek meer op het werk van een man. Maar als ik moet bepalen waarop ik dit baseer... Ik denk dat mannen meer van eenvoud zijn. Gewoon twee of drie hoopjes of Alles door elkaar. blablabla.

:mad:.

Ovenschotel, clean en past prima binnen de cut. (En nog vegetarisch ook, niet vegan trouwens.)
Pompoen, ui, knoflook, paddenstoelen, kruidenmix (Verstegen), ei, magere kwark.
IMG_20180610_190546.jpg
IMG_20180610_190659.jpg

Ovenschotel, clean en past prima binnen de cut. (En nog vegetarisch ook, niet vegan trouwens.)
Pompoen, ui, knoflook, paddenstoelen, kruidenmix (Verstegen), ei, magere kwark.
IMG_20180610_190546.jpg
IMG_20180610_190659.jpg

Opgediend met rijst, of zie ik dat verkeerd?
Ziet er lekker uit, maar mijn vriend zou zeker vragen waar het vlees zit :roflol:

Opgediend met rijst, of zie ik dat verkeerd?
Ziet er lekker uit, maar mijn vriend zou zeker vragen waar het vlees zit :roflol:
Ja, ik heb het liefst toch altijd iets er bij als aardappelen/rijst/pasta. Als je low carb wil gaan, zou je natuurlijk zonder kunnen nemen.
Ik eet normaal ook altijd vlees of vis, maar wilde eens pompoen eten. Meeste pompoengerechten zijn vega, dus ik dacht, waarom niet. Vanmiddag overigens nog wel biefstuk op :P.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Jij wordt niet gedwongen vlees te eten, laat anderen dan ook in hun waarde....zucht.

Sooooooooo.....iets om de dag met positieve gedachten te beginnen zo’n lekkernij.....vraag me niet hoe ik op die gedachte kom. :cool:

Terug
Naar boven