- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wel lekker in ieder geval.Homemade. Vanmorgen een maaltijd overgeslagen om deze badboys in mijn hoofd te stoppen.![]()

Nee, ik eet zeker geen vis :'). En indd, dan is ze geen vegetariër maar pescotariërEven serieus; Eet je ook geen vis? Garnaaltjes zouden hier namelijk volgens mij heerlijk door zijn...Mijn schoonzus is (zegt ze) vegetariër, maar eet wel af en toe een visje...dus dan is ze eigenlijk geen vegetariër![]()
.Nee, ik eet zeker geen vis :'). En indd, dan is ze geen vegetariër maar pescotariër.

Ze zijn uitgestorven om een reden e

Zijn ook "dieren" dus zou ze niet opeten. Maar het is in ieder geval milieu vriendelijker dan vlees en vis, dus dat liever dan vlees en vis I guess.. Snap niet goed waarom mensen dat zouden doen, eet het gewoon allebei niet?

Zijn ook "dieren" dus zou ze niet opeten. Maar het is in ieder geval milieu vriendelijker dan vlees en vis, dus dat liever dan vlees en vis I guess.. Snap niet goed waarom mensen dat zouden doen, eet het gewoon allebei niet?![]()

Het was gewoon een vraag en ik geef antwoord. Calm down voordat pa een hartaanval krijgt.Oh please...laten we deze discussie hier alsjeblieft niet weer beginnen. Live and let live...laat iedereen in z'n waarde, met de keuzes die ze maken. En nu houdt iedereen erover op! Pa heeft gesproken![]()
Het was gewoon een vraag en ik geef antwoord. Calm down.

Zijn ook "dieren" dus zou ze niet opeten. Maar het is in ieder geval milieu vriendelijker dan vlees en vis, dus dat liever dan vlees en vis I guess.. Snap niet goed waarom mensen dat zouden doen, eet het gewoon allebei niet?![]()
Als het minder schadelijk is voor het milieu dan vlees, dan lijkt me dat wel? Maar ik ben geen kenner, dus geen ideeAls insecten betaalbaar waren en makkelijker verkrijgbaar, zou ik het best overwegen als een alternatief voor vlees. Heb ze vaker gegeten en je kunt ze prima op smaak brengen en combineren in gerechten. Zou dan het gevoel hebben 'goed bezig te zijn'. Maar ik vroeg me af hoe dit vanuit het perspectief van een veganist(e) gezien wordt. Of deze dit vanuit hun standpunten ook beter vinden dan vlees.
.