MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
WP_20180610_20_54_12_Pro.jpg

Lijkt me geen straf om veel van die broodjes te moeten eten drool:

Homemade. Vanmorgen een maaltijd overgeslagen om deze badboys in mijn hoofd te stoppen.
IMG-20180610-WA0019.jpeg

Ik zou me met mijn Domino's werkervaring nou geen pizza expert willen noemen maar die saus verdeling had toch wel beter gekund? :roflol:

Nouja ik heb er dan wel genoeg de deur uit gestuurd omdat ze niet fatsoenlijk konden sausen. :o

Even serieus; Eet je ook geen vis? Garnaaltjes zouden hier namelijk volgens mij heerlijk door zijn...Mijn schoonzus is (zegt ze) vegetariër, maar eet wel af en toe een visje...dus dan is ze eigenlijk geen vegetariër :D
Nee, ik eet zeker geen vis :'). En indd, dan is ze geen vegetariër maar pescotariër :P.

@Kathlinoo

Jij bent veganistisch toch? Hoe denk jij over het eten van insecten.

Zijn ook "dieren" dus zou ze niet opeten. Maar het is in ieder geval milieu vriendelijker dan vlees en vis, dus dat liever dan vlees en vis I guess.. Snap niet goed waarom mensen dat zouden doen, eet het gewoon allebei niet? :p

Oh please...laten we deze discussie hier alsjeblieft niet weer beginnen. Live and let live...laat iedereen in z'n waarde, met de keuzes die ze maken. En nu houdt iedereen erover op! Pa heeft gesproken :cool:

Het was gewoon een vraag en ik geef antwoord. Calm down.

Als je mijn andere posts bekijkt, zie je dat je mij ook niet altijd serieus moet nemen he? Hence the :cool:

Ik respecteer vegetariërs/veganisten, net zo veel als mensen die gewoon vlees en vis eten...Die keuze kan iemand alleen zelf maken.

Zijn ook "dieren" dus zou ze niet opeten. Maar het is in ieder geval milieu vriendelijker dan vlees en vis, dus dat liever dan vlees en vis I guess.. Snap niet goed waarom mensen dat zouden doen, eet het gewoon allebei niet? :p

Als insecten betaalbaar waren en makkelijker verkrijgbaar, zou ik het best overwegen als een alternatief voor vlees. Heb ze vaker gegeten en je kunt ze prima op smaak brengen en combineren in gerechten. Zou dan het gevoel hebben 'goed bezig te zijn'. Maar ik vroeg me af hoe dit vanuit het perspectief van een veganist(e) gezien wordt. Of deze dit vanuit hun standpunten ook beter vinden dan vlees.

• Like
Waarderingen: Dawg
Als insecten betaalbaar waren en makkelijker verkrijgbaar, zou ik het best overwegen als een alternatief voor vlees. Heb ze vaker gegeten en je kunt ze prima op smaak brengen en combineren in gerechten. Zou dan het gevoel hebben 'goed bezig te zijn'. Maar ik vroeg me af hoe dit vanuit het perspectief van een veganist(e) gezien wordt. Of deze dit vanuit hun standpunten ook beter vinden dan vlees.
Als het minder schadelijk is voor het milieu dan vlees, dan lijkt me dat wel? Maar ik ben geen kenner, dus geen idee:o.

Terug
Naar boven