MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Als insecten betaalbaar waren en makkelijker verkrijgbaar, zou ik het best overwegen als een alternatief voor vlees. Heb ze vaker gegeten en je kunt ze prima op smaak brengen en combineren in gerechten. Zou dan het gevoel hebben 'goed bezig te zijn'. Maar ik vroeg me af hoe dit vanuit het perspectief van een veganist(e) gezien wordt. Of deze dit vanuit hun standpunten ook beter vinden dan vlees.
Een hele tuin vol jongeuh :o

Als insecten betaalbaar waren en makkelijker verkrijgbaar, zou ik het best overwegen als een alternatief voor vlees. Heb ze vaker gegeten en je kunt ze prima op smaak brengen en combineren in gerechten. Zou dan het gevoel hebben 'goed bezig te zijn'. Maar ik vroeg me af hoe dit vanuit het perspectief van een veganist(e) gezien wordt. Of deze dit vanuit hun standpunten ook beter vinden dan vlees.
Denk dat de meesten het wel beter zouden vinden dan vlees. Maar toch, ze hebben misschien geen zenuwstelsel (zoals ons) dus we weten niet wat ze voelen.. maar ze willen ook blijven leven aangezien ze weten wat gevaar is en dat uit de weg gaan. Lastig :dunno: Weten nog te weinig over insecten, buitenuit dat het nuttige dieren zijn.

Het zijn wel veel meer doden die vallen bij gelijke consumptie in gewicht hehe. Dus vanuit dat perspectief..

Hmm day gezegd hebbende. Zou het dan beter zijn om rund te eten in plaats van kip. Je hebt al snel 300-400 kippen nodig voor het vlees van 1 koe.

Het zijn wel veel meer doden die vallen bij gelijke consumptie in gewicht hehe. Dus vanuit dat perspectief..
Dat wel, maar het zou wel "minder barbaars" en milieu vriendelijker zijn, ookal zijn het meer doden. Mijn mening, gewoon niks dierlijk eten, problem solved :').

Wat doe jij met spinnen die je in huis tegenkomt?

Beste manier om het milieu te helpen is geen kinderen meer te maken lijkt mij.
We zijn al met veel te veel op deze aarde (om ze nog allemaal op een milieuvriendelijke manier voedsel te kunnen geven) en in tegenstelling tot kakkerlakken/spinnen beginnen wij elkaar niet op te eten bij een overpopulatie.

We zijn al met veel te veel op deze aarde (om ze nog allemaal op een milieuvriendelijke manier voedsel te kunnen geven) en in tegenstelling tot kakkerlakken/spinnen beginnen wij elkaar niet op te eten bij een overpopulatie.
Veel veganisten nemen ook geen kinderen om die reden.

Soon...

Beetje respect voor veganisten hoor. Als jullie is wisten hoe vervuilend de vlees industrie is..

Vermoeiende, eindeloze en vooral zinloze discussies met die veganisten altijd:roflol:

ik zie grote overeenkomsten met moslims ,zelfde manier van drammen ,zeiken en vooral

zichzelf zo geweldig vinden ,maar niet in de gaten hebben dat de meeste mensen

er niets mee te maken willen hebben

.

IMG_20180611_190605.jpg

ik zie grote overeenkomsten met moslims ,zelfde manier van drammen ,zeiken en vooral

zichzelf zo geweldig vinden ,maar niet in de gaten hebben dat de meeste mensen

er niets mee te maken willen hebben

Inderdaad. Laat ieder gewoon in zijn/haar waarde. Wordt de wereld een stuk beter van.

Terug
Naar boven