fikky
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik zit zelf ook in een dificitNote to self: dit topic niet openen wanneer in kcal deficit.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit zelf ook in een dificitNote to self: dit topic niet openen wanneer in kcal deficit.

Lijkt op eentje van mij maar dan erwten ipv spinazie. Rundertartaar gehakt? Waar haal je die vandaan?Één van mijn standaard meals, rundertartaar met spinazie en walnoten
![]()
Lidl bij het Beter Leven schap en AH bij de biologische zooi.Lijkt op eentje van mij maar dan erwten ipv spinazie. Rundertartaar gehakt? Waar haal je die vandaan?

Ja die van Lidl heb ik ook en die is 111 kcal/100 gr maar de gewone variant van ah is 170 kcal/100 gr. Bio variant nog niet gezien.Lidl bij het Beter Leven schap en AH bij de biologische zooi.![]()
Meeste kazen zijn niet vegetarisch. De meeste kazen zit immers dierlijk stremsel in afkomstig van (geschraapt uit) de maag van dode kalveren. Er zijn wel vegetarische kazen, sowieso de biologische en bij bijv. de AH nog wel een aantal, waar dan ook een 'vegetarisch'-logo op staat.
De gewone variant is inderdaad 170 kcal/100 gr, maar de bio is qua kcals en prijs bijna hetzelfde als de Lidl. Beetje raarJa die van Lidl heb ik ook en die is 111 kcal/100 gr maar de gewone variant van ah is 170 kcal/100 gr. Bio variant nog niet gezien.

Meeste kazen zijn niet vegetarisch. De meeste kazen zit immers dierlijk stremsel in afkomstig van (geschraapt uit) de maag van dode kalveren. Er zijn wel vegetarische kazen, sowieso de biologische en bij bijv. de AH nog wel een aantal, waar dan ook een 'vegetarisch'-logo op staat.
Veelgemaakte denkfout. Veganistisch zijn enkel 'kazen' die o.b.v. soja of wat dan ook gemaakt zijn (dus eigenlijk geen echte kaas zijn, net zoiets als vegetarische kipstukjes en dat soort onzin).
Note to self: dit topic niet openen wanneer in kcal deficit.

Sommige mensen maken het zichzelf niet gemakkelijk door zichzelf een veganistische levensstijl op te leggen, alhoewel je prima vegan kan eten als je er eenmaal op ingesteld bent en je omgeving hier goed mee om gaat. Al die zogenaamde 'vleesvervangers' zijn vaak niet te eten en zijn ook helemaal niet nodig voor een vegan maaltijd.
Goeie waarschuwing!Note to self: dit topic niet openen wanneer in kcal deficit.
.