Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Ik eet niet alleen junk :o

IMG-20180617-WA0048.jpeg

Ekte BB food! :eek:

Kaas is vegetarisch. Echter niet veganistisch :)
Meeste kazen zijn niet vegetarisch. De meeste kazen zit immers dierlijk stremsel in afkomstig van (geschraapt uit) de maag van dode kalveren. Er zijn wel vegetarische kazen, sowieso de biologische en bij bijv. de AH nog wel een aantal, waar dan ook een 'vegetarisch'-logo op staat.
Veelgemaakte denkfout. Veganistisch zijn enkel 'kazen' die o.b.v. soja of wat dan ook gemaakt zijn (dus eigenlijk geen echte kaas zijn, net zoiets als vegetarische kipstukjes en dat soort onzin).

Ja die van Lidl heb ik ook en die is 111 kcal/100 gr maar de gewone variant van ah is 170 kcal/100 gr. Bio variant nog niet gezien.
De gewone variant is inderdaad 170 kcal/100 gr, maar de bio is qua kcals en prijs bijna hetzelfde als de Lidl. Beetje raar :o

Meeste kazen zijn niet vegetarisch. De meeste kazen zit immers dierlijk stremsel in afkomstig van (geschraapt uit) de maag van dode kalveren. Er zijn wel vegetarische kazen, sowieso de biologische en bij bijv. de AH nog wel een aantal, waar dan ook een 'vegetarisch'-logo op staat.
Veelgemaakte denkfout. Veganistisch zijn enkel 'kazen' die o.b.v. soja of wat dan ook gemaakt zijn (dus eigenlijk geen echte kaas zijn, net zoiets als vegetarische kipstukjes en dat soort onzin).

Spijtig dat die niet te vreten zijn

Spijtig dat die niet te vreten zijn
Sommige mensen maken het zichzelf niet gemakkelijk door zichzelf een veganistische levensstijl op te leggen, alhoewel je prima vegan kan eten als je er eenmaal op ingesteld bent en je omgeving hier goed mee om gaat. Al die zogenaamde 'vleesvervangers' zijn vaak niet te eten en zijn ook helemaal niet nodig voor een vegan maaltijd.

Desalniettemin heb ik wel respect voor vegans, althans, ligt een beetje aan de reden waarom iemand vegan is geworden.

Terug
Naar boven