XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Liefst zou ik ook elke dag rond de 3k zitten. Maarja ik ben maar 154 en wil geen tonnetje worden:roflol:

Idem hier (158) haha :D
Op 1500kcal val ik af en op 1700kcal blijf ik stabiel normaal.
Binnen paar maand maar eens wat verhogen zodat er effectief wat spiermassa bij wordt gekweekt :p

Kan je wel wat receptjes doorsturen als je wil hoor ;)

Idem hier (158) haha :D
Op 1500kcal val ik af en op 1700kcal blijf ik stabiel normaal.
Binnen paar maand maar eens wat verhogen zodat er effectief wat spiermassa bij wordt gekweekt :p

Kan je wel wat receptjes doorsturen als je wil hoor ;)

Graag. Sowieso kijk ik hier ook vaak voor inspiratie. Mijn probleem is echt dat ik niet zonder brood of rijst kan. Pasta lukt me vaak nog wel om te laten liggen.

Dat lijkt me sterk op 1.75m/63kg.... tenzij je de hele dag op een stoel zit of zo.

Ik zou in dat geval eens naar je activiteiten kijken.
Doe niet bijzonder veel op een dag :'). Sport wel 4 keer per week.
Heb vroeger een jaar aan 800 kcal per dag gezeten en woog toen 47 kilo, denk dat dat er misschien iets mee te maken heeft.

Doe niet bijzonder veel op een dag :'). Sport wel 4 keer per week.
Heb vroeger een jaar aan 800 kcal per dag gezeten en woog toen 47 kilo, denk dat dat er misschien iets mee te maken heeft.

Ik ben geen expert of een eventueel verleden met anorexia(??) tot een langdurig ernstig verstoord metabolisme kan leiden, maar ik zou proberen wat meer beweging in je routine te brengen. Kan je èn meer eten èn het is nog gezonder ook.

Ik heb mijn CheatMeal voor zondag ook al binnen :heart:.. suikerspin luffff it

20180619_1526491.jpg

@MissNuke Suikerspin hoort bij de kermis...
heb je al je vullingen nog op zn plaats.....zoooooo zoettttt :p

Ik ben geen expert of een eventueel verleden met anorexia(??) tot een langdurig ernstig verstoord metabolisme kan leiden, maar ik zou proberen wat meer beweging in je routine te brengen. Kan je èn meer eten èn het is nog gezonder ook.
Ja, makkelijk gezegd als je een normale gezonde mens bent :P
En was geen anorexia, trackte mijn eten niet en woog mij niet dus had simpel weg geen idee dat ik zo weinig woog en at. Want qua volume at ik bergen eten.

Verf je daarom altijd je neus op foto’s?

Ja, makkelijk gezegd als je een normale gezonde mens bent :P
En was geen anorexia, trackte mijn eten niet en woog mij niet dus had simpel weg geen idee dat ik zo weinig woog en at. Want qua volume at ik bergen eten.

Neem aan dat je wel gewoon een spiegel in huis hebt? En daar af en toe in kijkt. Dan zie je toch ook wel dat je lichaam niet in gezonde toestand is?

Terug
Naar boven