MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (9 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • Woknoedels, peultjes, zalm met zelfgemaakte teriyakisaus en sesamzaadjes.

    WP_20180715_21_35_47_Pro.jpg
     
    Een jaartje nu. Bevalt me prima eigenlijk, wbt smaak was ik al een beetje uitgekeken op vlees. Heel af en toe eet ik eens een visje.
    Ik voel me fitter, huid is vele malen beter geworden. Voor de rest ga ik me niet mengen in heel het wel/niet vlees eten. doe mijn ding op mijn manier
    en dat bevalt me prima. Ieder zijn ding.

    Ik dacht echt dat jij vegetariër was? Nou zal wel aan mij liggen:scratch:

    Dit is een post van 4 mei. :)
     
    Dat doen pescotariers toch ook?
    Zeker, net als vegetariërs. Enkel geen producten afkomstig van dode dieren. In geval van pescotariërs vissen uitgezonderd. Dierlijk stremsel, gelatine e.d. strikt genomen ook niet, want dat komt van dode dieren.
     
    Zeker, net als vegetariërs. Enkel geen producten afkomstig van dode dieren. In geval van pescotariërs vissen uitgezonderd. Dierlijk stremsel, gelatine e.d. strikt genomen ook niet, want dat komt van dode dieren.

    Ik dacht geen enkel product... ik heb dus ook gewoon een naampje. Ik mag in het hokje pescotariërs. Jippie:cheer:
     
    Zeker, net als vegetariërs. Enkel geen producten afkomstig van dode dieren. In geval van pescotariërs vissen uitgezonderd. Dierlijk stremsel, gelatine e.d. strikt genomen ook niet, want dat komt van dode dieren.
    Ja, dat dacht ik ook. Daarmee
     
    Back
    Naar boven