AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Had je schrik dat we de maaltijd niet gingen vinden op de foto dat je ze nog een keer aanwijst?

nee dit was een moment opname , van vlak voordat mn vrouwtje de kip ging bekijken of ie goed was ofzo...:o

Of wellicht dat ze hem idd even wou aanwijzen omdat vegetariërs redelijk wat groente gebruiken :p:p

EE9991DC-E8AF-439E-B51E-B2427875288B.jpeg

Brutus, heb je jouw pilletjes vanmiddag wel gepakt? Doe eens braaf en neem ze nu in. Met water he knul :D

• Like
Waarderingen: Dawg
Monsters? :eek: Heellup mamma....

Had die paarse in duitsland gekocht....vind hem echt niet bijzonder! Die zwart met blauwe en witte blijven t beste.

Die zalm ziet er goed uit man!

Die zalm ziet er goed uit man!
Ik vind het ook echt heerlijk om te eten. En dan vooral het laatste smalle stukje zoals bij dat onderste stuk links, die bewaar ik dan ook tot het allerlaatst. Gewoon 1 minuutje op elke zijde op laag vuur met zalm kruiden erop en dan nog een paar minuten op de huid op laag vuur.

Ik vind het ook echt heerlijk om te eten. En dan vooral het laatste smalle stukje zoals bij dat onderste stuk links, die bewaar ik dan ook tot het allerlaatst. Gewoon 1 minuutje op elke zijde op laag vuur met zalm kruiden erop en dan nog een paar minuten op de huid op laag vuur.

Gebruik je gewoon olijfolie bij dit soort dingen of een 0 calorie spray? Met zo'n spray kan ik echt geen vis bakken :mad:

Terug
Naar boven