AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ja dat komt wellicht door een trauma dat ik lang geleden heb opgelopen (verse rauwe zalm van een nochtans zeer gereputeerde viswinkel aan zee: nog nooit zo ziek geweest als toen... als ik er alleen nog maar aan terugdenk, word ik al opnieuw mottig) maar gek genoeg heb ik geen bezwaar tegen rauwe vis (sushi) eten, maar als ik dan mijn vis effectief warm klaarmaak, heb ik de neiging die te gaan “overcooken”... bizar I know :)
Zolang de verse vis die je gaat bakken niet meurt naar vis kun je 't gerust undercooked of rauw eten. Zwangerschap enzo buiten beschouwing gelaten ;)

Lunch met collega’s bij http://www.buildaburrito.nl/ in Veldhoven.

0C06A4EF-2CE1-40C4-91D4-70770DDDDC15.jpeg

Ziet er goed uit.

Jammer wel van het bestek... Op de camping hoor je met een spork te eten!
1411c10006_5353_01.jpg

Hahahah ik doe soort van in luxe kamperen..
Al moet ik wel die walk of shame maken.. met wc rol enzo.. al erg genoeg

• Like
Waarderingen: 040B
je hoeft maar 1 wc papiertje mee te nemen.

ik begrijp kamperen niet , heb een prijzig bed thuis staan ga echt niet op een foam matras liggen of in een caravan for that matter

Hoezo? Je bent toch niet de enige die zo nu en dan moet plassen/poepen :D?!

Ik geef toch de voorkeur aan mijn eigen wc.
Geen buurman die volgas alles geeft wat hij in zich heeft, ongegeneerd alsof er echt geen enkel ander in het wchok zit, tot slot ook nog eens een diepe zucht van opluchting geeft... ik dacht dat ik in een film was beland.. dat soort dingen gebeuren toch niet irl:bang:...

Of om 2 uur in de nacht heen gaan omdat je dan denkt rustig even te kunnen zitten.. en srs er dan nog iemand binnen komt lopen ook.. bedoel mensen slapen dan toch gewoon.. laat mij gewoon even rustig in mijn uppie me ding doen..

Terug
Naar boven