- Waardering
- 10.272
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Gewoon de 0 kcal spray van Xxl, original variant geloof ik
Ik had die van b&f (zegt genoeg) hahaa, snel die van xxl bestellen. Hoelang doe je ermee?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon de 0 kcal spray van Xxl, original variant geloof ik
Poeh dat vind ik lastig te zeggen. Op gevoel zeg ik even lang als 500 ml olijfolie.Ik had die van b&f (zegt genoeg) hahaa, snel die van xxl bestellen. Hoelang doe je ermee?
Geld teveel? Zalm en garnalen in je dieet![]()
400 gram garnalen
25 gram rijst
125 gram bloemkoolrijst
100 gram sperziebonen

Je moet gewoon PAM halen, die van body en fit werkte bij mij ook niet.Ik had die van b&f (zegt genoeg) hahaa, snel die van xxl bestellen. Hoelang doe je ermee?
Je moet ook een beetje genieten toch?

Wou dat ik garnalen in m'n dieet kon verwerken

Ziet er heerlijk uit! Hoe bereid jij de garnalen? Even wokken?![]()
400 gram garnalen
25 gram rijst
125 gram bloemkoolrijst
100 gram sperziebonen
Had de zak vanmorgen in de koelkast gelegd dus het was nog lichtjes bevroren. Op laag vuur met deksel in de koekenpan met xxl cooking spray. Toen ze gaar waren heel kort op hoog vuur en toen de rest erbij gegooid. Omdat het uit de vriezer kwam zat er een beetje vocht met kruiden bij waardoor de rest niet zo droog was.Ziet er heerlijk uit! Hoe bereid jij de garnalen? Even wokken?
Hey, thanks voor de uitgebreide uitleg. Ga ik ook een keer proberen dan want zelf eet ik graag garnalen, maar om een of andere reden doe ik iets verkeerd waardoor ze vaak te taai of te droog worden....Had de zak vanmorgen in de koelkast gelegd dus het was nog lichtjes bevroren. Op laag vuur met deksel in de koekenpan met xxl cooking spray. Toen ze gaar waren heel kort op hoog vuur en toen de rest erbij gegooid. Omdat het uit de vriezer kwam zat er een beetje vocht met kruiden bij waardoor de rest niet zo droog was.
https://www.ah.nl/producten/product/wi136373/ah-wokgarnalen-met-knoflook-en-peterselie
Deze ervoor gebruikt.
Dan heb je ze te lang gebakken. Vaak zien ze er met zo'n krokant jasje het lekkerst uit maar smaken ze het minst. Minuutje of 5 en ze waren klaar op laag vuur.Hey, thanks voor de uitgebreide uitleg. Ga ik ook een keer proberen dan want zelf eet ik graag garnalen, maar om een of andere reden doe ik iets verkeerd waardoor ze vaak te taai of te droog worden....
Verse zalmmoot met huid naar boven in ovenschaal, zónder olie! Afhankelijk van de dikte 12 tot 15min in oven op 180°C. Huid haal je er daarna heel makkelijk van af en de zalm isGebruik je gewoon olijfolie bij dit soort dingen of een 0 calorie spray? Met zo'n spray kan ik echt geen vis bakken![]()

Denk ook dat ik ze wat te lang op het vuur laat (wellicht uit angst om ze undercooked te hebben, met gekende gevolgen)... volgende keer: kort en goed aanbakken dus!Dan heb je ze te lang gebakken. Vaak zien ze er met zo'n krokant jasje het lekkerst uit maar smaken ze het minst. Minuutje of 5 en ze waren klaar op laag vuur.

Dat is juist het lekkerste

Volgens mij maakt dat niet zo veel uit, healthwise dan.Denk ook dat ik ze wat te lang op het vuur laat (wellicht uit angst om ze undercooked te hebben, met gekende gevolgen)... volgende keer: kort en goed aanbakken dus!![]()
vind je dat echt ja

Nja, als vis niet helemaal doorbakken is, is er dan geen kans op het een of ander gevaar à la salmonella, listeria...? Nu ja, iig: volgende keer bak ik de garnalen zoals wovano het deed! Ziet er nl erg lekker uit, en niet droogVolgens mij maakt dat niet zo veel uit, healthwise dan.
Wat denk je dat sushi is?Nja, als vis niet helemaal doorbakken is, is er dan geen kans op het een of ander gevaar à la salmonella, listeria...? Nu ja, iig: volgende keer bak ik de garnalen zoals wovano het deed! Ziet er nl erg lekker uit, en niet droog

Ja ik had wel trek in zalm na 't zien van die foto

ik neigde zelf meer naar een kippetje op een droge boterham toen ik wovano zijn brouwsels zag..
Ja dat komt wellicht door een trauma dat ik lang geleden heb opgelopen (verse rauwe zalm van een nochtans zeer gereputeerde viswinkel aan zee: nog nooit zo ziek geweest als toen... als ik er alleen nog maar aan terugdenk, word ik al opnieuw mottig) maar gek genoeg heb ik geen bezwaar tegen rauwe vis (sushi) eten, maar als ik dan mijn vis effectief warm klaarmaak, heb ik de neiging die te gaan “overcooken”... bizar I knowWat denk je dat sushi is?
Bij vis hanteer ik eigenlijk altijd "beter iets te rauw dan te ver doorbakken".