Ciron
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 860
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 12%
Ziekenhuis ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziekenhuis ?

De eerste keer was het grappig.

ging dubbel, weet niet hoe ik m moet verwijderen
Jep
Zeer nice, ga je in ieder geval met een vol gevoel naar bed. Die appel heb je wel hoog geschat/berekend. Wat zijn je macro's per dag?Sinds ik aan het cutten bed is dit m'n pre bed meal, echt insane lekker en vullend.
Was wel een grote appel, maar inderdaad denk wel iets te hoog. Zit liever iets te hoog dan te laag. Momenteel op trainingsdagen (5x p/w) opZeer nice, ga je in ieder geval met een vol gevoel naar bed. Die appel heb je wel hoog geschat/berekend. Wat zijn je macro's per dag?
Was wel een grote appel, maar inderdaad denk wel iets te hoog. Zit liever iets te hoog dan te laag. Momenteel op trainingsdagen (5x p/w) op
2852 kcal
187 eiwit
96 vet
310 carb
in de praktijk zit ik vaak +-20g vet lager en zo'n 50g carb hoger.
Was wel een grote appel, maar inderdaad denk wel iets te hoog. Zit liever iets te hoog dan te laag. Momenteel op trainingsdagen (5x p/w) op
2852 kcal
187 eiwit
96 vet
310 carb
in de praktijk zit ik vaak +-20g vet lager en zo'n 50g carb hoger.
Ik vast tot 12:30 op werkdagen. Werkdagen zien er zo uit:Louter uit interesse? Hoeveel maaltijden neem je tot je? Want met deze maaltijd heb je nog maar 1600-1700 kcal over voor de rest van de dag.
Dacht het ook wel ongeveer ja, dus vind het prima zoIk denk dat dit wel kan kloppen. Een appel is toch al vaak meer dan 200g; aan ongeveer 55 à 60 kcal per 100g...
Oh en die meal ziet er inderdaad erg lekker en vullend uit!

@hoxyz lijkt op mijn pre bed mealik doe meestal 4 volkoren crackers met pindakaas en een pink lady appel
als ik het heb wat ijsberg sla over de pindakaas dat is echt lekker