040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Blikken ananas, dus niet natty.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blikken ananas, dus niet natty.

Zit in Pangyo, dus voorstad Seoul. Vroeger ging ik altijd naar het Novotel in Gangnam, maar de files zijn echt niet te doen.Ben je in Seoul? Dan moet je zeker een keer 'ganster bulgogi' proberen zoals wij het noemden.
Map: https://www.google.com/maps/@37.5853657,127.05135,3a,75y,126.14h,86.46t/data=!3m7!1e1!3m5!1sRStVVolGaoWHj21jlRWWQg!2e0!6s//geo1.ggpht.com/cbk?panoid=RStVVolGaoWHj21jlRWWQg&output=thumbnail&cb_client=maps_sv.tactile.gps&thumb=2&w=203&h=100&yaw=49.551155&pitch=0&thumbfov=100!7i13312!8i6656
Restaurant heet 독
Dat vlees is echt goddelijk![]()
Forever 30%

Maar wel sterk!!!

Maar geen BB'er dus.
OV?Zit in Pangyo, dus voorstad Seoul. Vroeger ging ik altijd naar het Novotel in Gangnam, maar de files zijn echt niet te doen.
Helaas geen tijd om deze keer dat restaurant te bezoeken. Maar een mooie voor als ik een keer een dag vrij heb.
Zit in Pangyo, dus voorstad Seoul. Vroeger ging ik altijd naar het Novotel in Gangnam, maar de files zijn echt niet te doen.
Helaas geen tijd om deze keer dat restaurant te bezoeken. Maar een mooie voor als ik een keer een dag vrij heb.
Als spelling-/grammarnazi moet ik toch even optreden. Je bedoelt:
We zoeken nog mensen met een technische achtergrond. En we hebben al een helmonder in het team, dus de cultuurschok zal beperkt zijn.zoek je toevallig nog iemand die voortaan je koffers draagt op zakenreis

Zit in Pangyo, dus voorstad Seoul. Vroeger ging ik altijd naar het Novotel in Gangnam, maar de files zijn echt niet te doen.

ziet er steeds minder smakelijk uitAsperges en kabeljauwfilet met ei en ei-eiwit, smaakt prima hoor (als je van groene asperges en kabeljauwfilet houdt). Laatste dag depletion, morgenochtend nuchter de laatste training en daarna laden. Geloof mij, ieder moment van eten is op dit moment een vreugdeIk hoop dat het beter smaakt dan het eruit ziet bro.![]()
.