XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ben ik nu een bodybuilder???

20180911_140104.jpg
Blikken ananas, dus niet natty. :eyebrow:

Zit in Pangyo, dus voorstad Seoul. Vroeger ging ik altijd naar het Novotel in Gangnam, maar de files zijn echt niet te doen.

Helaas geen tijd om deze keer dat restaurant te bezoeken. Maar een mooie voor als ik een keer een dag vrij heb.

Zit in Pangyo, dus voorstad Seoul. Vroeger ging ik altijd naar het Novotel in Gangnam, maar de files zijn echt niet te doen.

Helaas geen tijd om deze keer dat restaurant te bezoeken. Maar een mooie voor als ik een keer een dag vrij heb.
OV?

zoek je toevallig nog iemand die voortaan je koffers draagt op zakenreis

Soort van sociale werkplaatsidee als je Helmonders aanneemt :D.

Zeker een keer doen. Ze hebben zowaar een Engelse-kaart tegenwoordig heb ik mij laten vertellen. Ze hebben alleen dat vlees (marinaded pork neck in DOK's sauce) en dan een 'Korean Lunch Box' erbij bestellen (Rijst, zeewier, ei en kimchi) - door elkaar schudden en klaar!
Heb er in 2011 gestudeerd aan de universiteit, wat een tijd was dat!

• Like
Waarderingen: 040B
Alleen nooit om een doggy bag vragen. Nooit!

Ziet uit alsof t al een keer gegeten is

Jongens laten we @Bert een beetje sparen ok, een dergelijk voedingsschema vergt veel discipline.
Waarvoor respect ofc.

Ik hoop dat het beter smaakt dan het eruit ziet bro.:o
Asperges en kabeljauwfilet met ei en ei-eiwit, smaakt prima hoor (als je van groene asperges en kabeljauwfilet houdt). Laatste dag depletion, morgenochtend nuchter de laatste training en daarna laden. Geloof mij, ieder moment van eten is op dit moment een vreugde :D.

Terug
Naar boven