Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is al die 2e snack vandaag die ik voorbij zie komen, je laat je toch niet te ver gaan hé!?? Ja zie je wel.. Er is in ieder geval nog iemand die op jou let hier.Lkkere trek.. eigenlijk van jaysmaar die komt pas zondagavond weer thuis, morgen een nieuwe kopen en terugleggen. Alsof er niets gebeurt is
![]()
Helaas niet in Noord Korea. Ik heb geen verstand van raketten of nucleaire technologie...Is het eten ook van plastic? Of zit je niet in Noord-Korea.
Maar niet nu, dat zou je toch moeten snappen. En dit is een sectie waarin ik mijn maaktijden post en niet een discussie wil starten. Dat van die postsverhouding slaat nergens op, de helft was al van vorig jaar tijdens de contest hier. Ga zelf eerst eens een wedstrijd doen voordat je anderen bekritiseert.Ik heb niet eens zin om op je ellenlange verhaal te reageren want we komen weer op het zelfde punt uit. Als je niet tegen discussie of kritiek kan moet je niks op een forum gaan posten. Je hebt van je 2700 posts ongeveer 2695 post gewijd aan het feit dat je een wedstrijd gaat doen en een coach hebt, lijkt me dat je daar af en toe ook reactie op wilt. Leven is niet alleen positief en roze brilletjes stand. Af en toe is het prima om zowel objectief als subjectieve meningen van buitenstaanders te krijgen. Fin.
Ik heb nog wel wat op en aan te merken.
zeer insta-waardige foto!

Ja die is echt hmmmmmmmLeev oerrr granola chocolade, die had ik vanochtend ook![]()
Brrr koolvis?