Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Asperges en kabeljauwfilet met ei en ei-eiwit, smaakt prima hoor (als je van groene asperges en kabeljauwfilet houdt). Laatste dag depletion, morgenochtend nuchter de laatste training en daarna laden. Geloof mij, ieder moment van eten is op dit moment een vreugde :D.

Ik vind het ook allemaal heerlijk (en zou het zomaar bestellen als het in een restaurant op de kaart staat). Persoonlijk hecht ik ook waarde aan hoe het eruit ziet. Dus zou dan een bedje maken van groene asperges. Paar gepocheerde eitjes aan de zijkant. De kabeljauw op de huid gebakken serveren op het bed van asperges. Maargoed. Zoals je zelf al zegt, alles smaakt nu goed.

Wacht maar tot je carb up. Ik kan me herinneren dat ik aan het begin van mijn carb up begon met een banaan en een witte bagel. Het was zo goddelijk, werd er bijna emotioneel van.

Hahaha, de ironie. Ik vind het serieus lekker.

Ik doelde ook niet op de kwaliteit of smaak van je maaltijd maar op de commentaren.
Damn waarom leg ik dit eigenlijk uit.:o

OT:

Veggielife

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Eindresultaat met grana padano:

fjoxsg.gif

Ik vind het ook allemaal heerlijk (en zou het zomaar bestellen als het in een restaurant op de kaart staat). Persoonlijk hecht ik ook waarde aan hoe het eruit ziet. Dus zou dan een bedje maken van groene asperges. Paar gepocheerde eitjes aan de zijkant. De kabeljauw op de huid gebakken serveren op het bed van asperges. Maargoed. Zoals je zelf al zegt, alles smaakt nu goed.

Wacht maar tot je carb up. Ik kan me herinneren dat ik aan het begin van mijn carb up begon met een banaan en een witte bagel. Het was zo goddelijk, werd er bijna emotioneel van.
Smaakt het ook beter als het beter opgemaakt is? Het is 1 ei, 3 ei-eiwit en die asperges heb ik er op het eind overheen gemikt. Kabeljauwfilet zonder huid, van die goedkope zooi in blokken :P.
Ik zal in het vervolg de foto's achterwege laten, want ik ben niet zo van de opmaak en mik alles gewoon door elkaar en duw het naar binnen. :P Iemand moet de mooie pics van @Nomen Nescio hier compenseren.
Momenteel eet ik nog wel elke dag (behalve PSMF) een banaan, dus zo erg afzien is het niet.

Smaakt het ook beter als het beter opgemaakt is? Het is 1 ei, 3 ei-eiwit en die asperges heb ik er op het eind overheen gemikt. Kabeljauwfilet zonder huid, van die goedkope zooi in blokken :P.
Ik zal in het vervolg de foto's achterwege laten, want ik ben niet zo van de opmaak en mik alles gewoon door elkaar en duw het naar binnen. :P Iemand moet de mooie pics van @Nomen Nescio hier compenseren.
Momenteel eet ik nog wel elke dag (behalve PSMF) een banaan, dus zo erg afzien is het niet.

Tnx! Persoonlijk vind ik die van missnuke mooier btw.

Smaakt het ook beter als het beter opgemaakt is?

Het draagt in ieder geval bij aan de smaakbeleving. Als het eten er naast een goede smaak ook mooi uitziet, is dat voor mij een dikke plus.

Echter een mooie opmaak, kan niet compenseren voor een matige smaak. Maar als de smaak goed is, voegt het voor mij dus wel wat extra toe.

im jelly

• Like
Waarderingen: 040B
Oooh drool:
Het is een slecht uur om dit topic te openen :roflol:

• Like
Waarderingen: 040B
Vooruit dan, ben niet zo'n zoetekauw, maar deze staan al 10 minuten voor mijn neus en moet ze opeten. :P
IMG_20180913_132022.jpg

Bekijk anders de oude fotos van sanca en trek je conclusie. klopt gewoon niet

Terug
Naar boven