Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Dat bord met eten kost je gewoon 15 euro

Maar wel een verdomd lekkere 15 euro :o

Valt trouwens nog wel mee..
https://www.visvoordeel.nl/product/zalmfilet-vers-huid-1000-gram/

voor verse kan je al 1200 gram voor 20 euro krijgen. Diepvries is vaak goedkoper.. dus voor een 10 euro kan je al klaar zijn. :D

1,5 Kilo voor 30 euro, vers want diepvries komt er niet in.:)
Heb nog paar ons in de koelkast die morgen op moet.

WP_20180914_21_08_44_Pro.jpg

Laatst bewerkt:
Ff foldertje bekeken, dit keer is ie iets duurder bij de Makro.

Screenshot_20180915-072319_Chrome.jpg

In het verleden heb ik daar wel eens zalm gehaald €10 per kilo.

Op hoeveel gr carbs ga je laden?
Gisteren was vrij terughoudend, vandaag 4 muffins, 300 rijst, asperges, witvis, eieren, ei-eiwit, shitload rijstwafels met jam, 100 bambix en nog e.e.a dat ik vergeet. Ik heb de macro's niet berekend en ga ik bewust niet doen. Vanmiddag hadden we laatste posing en toen heb ik mijn schema t/m morgenochtend doorgekregen. Morgenvroeg veel pannenkoeken met bacon en stroop en 8 uur in Rotterdam zijn. Daar hoor ik wel of ik nog wat mag eten/drinken t/m de middag. Nu relaxen en eten.

Gisteren was vrij terughoudend, vandaag 4 muffins, 300 rijst, asperges, witvis, eieren, ei-eiwit, shitload rijstwafels met jam, 100 bambix en nog e.e.a dat ik vergeet. Ik heb de macro's niet berekend en ga ik bewust niet doen. Vanmiddag hadden we laatste posing en toen heb ik mijn schema t/m morgenochtend doorgekregen. Morgenvroeg veel pannenkoeken met bacon en stroop en 8 uur in Rotterdam zijn. Daar hoor ik wel of ik nog wat mag eten/drinken t/m de middag. Nu relaxen en eten.
Lekker veel eten dus! Wie is je coach?

Terug
Naar boven